اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روشن شدن مشعل المپیاد از مزار طراح پل خیبر

حاشیه‌های دومین المپیاد ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

خبرگزاری فارس: مشعل دومین المپیاد ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در تبریز از مزار طراح پل خیبر روشن شد.

حاشیه‌های دومین المپیاد ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دومین المپیاد ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در تبریز که صبح امروز در تبریز گشایش یافت همراه با حاشیه‌های بود.

مشعل المپیاد توسط دو تن از قهرمانان از مزار مطهر مهندس شهید پورشریفی طراح پل خیبر حمل و پس از گردش در اماکن دیدنی تبریز به محل مسابقات در سالن صدرای تبریز انتقال و طی مراسمی ویژه مشعل المپیاد روشن شد.

هنرمند برجسته آذربایجان در موسیقی استاد چنگیز مهدی‌پور در این مراسم با نواختن ساز خود " قوپوز" حال و هوای شاد و خوبی به ورزشکاران و میهمانان داد.

انجام حرکات ورزشی و اکروباتیک توسط نونهالان تبریزی نیز از برنامه‌های دیدنی بود که تشویق همه حضار را به دنبال داشت.

در حاشیه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از عظیم قیچی‌ساز کوهنورد بین‌المللی تبریزی نیز تجلیل و هدیه خود را از دست علی‌آبادی دریافت کرد.

برنامه حمل تمثال مبارک سرداران و شهدای مهندس به همراه اجرای سرود کجایید ای شهیدان الهی .... حال و هوای معنوی به مراسم داد و بسیاری از ورزشکاران در حالت اندوه به روح این شهیدان صلوات و فاتحه فرستادند.

حمل پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و گل‌افشانی آن از دیگر برنامه‌های خوب بود که به احترام پرچم مقدس کشورمان همه حضار قیام کرده و همصدا با هم سرود ملی را سر دادند.

این مراسم با قرائت دعای آقا امام زمان و صلوات بر روح شهیدان مهندس به پایان رسید.

یاشار جسور دبیر اجرایی المپیاد ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از حضور بیش از 950 نفر از مهندسان ورزشکار در دومین دوره المپیاد ورزشی این سازمان به میزبانی تبریز خبر داد و گفت: این المپیاد تا 29 خردادماه سال‌جاری در شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این المپیاد تیم‌های آقایان و بانوان از 30 استان کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت؛ افزود: مهندسان ورزشکار کشور در طول برگزاری این رقابت‌ها در بخش آقایان در پنج رشته فوتسال، بسکتبال، تیراندازی، تنیس روی میز و شطرنج و همچنین در بخش بانوان در سه رشته تیراندازی، تنیس روی میز و شطرنج به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌شرقی؛ هدف از برگزاری این المپیاد را ارتقای سطح سلامت جامعه مهندسی کشور بیان کرد و افزود: اشاعه فرهنگ سلامت زیستی از سیاست‌های کلان و ارزشمند سازمان نظام مهندسی بوده و این امر خود پیام‌آور ارتقای تندرستی در جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول