اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه عنوان شد

تقدیر امام جمعه تربت‌‌حیدریه از کارکنان جهاد سازندگی

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌‌حیدریه گفت: کارکنان جهاد سازندگی در طول سال‌های دفاع مقدس سنگرسازان بی‌سنگر بوده و پس از تشکیل جهاد کشاورزی نیز در سازندگی فعالیت می‌کنند.

تقدیر امام جمعه تربت‌‌حیدریه از کارکنان جهاد سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: مبعث حضرت رسول(ص) بزرگ‌ترین رحمت خدا برای بشریت بوده و فلسفه بعثت انبیاء و نزول کتاب‌های آسمانی، هدایت انسان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه خداوند به اقتضای نیازهای بشری، کتاب‌های آسمانی را نازل کرد، گفت: حضرت محمد(ص) قابلیت دریافت کامل و جامع را داشت و مخاطبان قرآن در عصر پیامبر(ص) قابلیت دریافت دین جامع را داشتند.

امام جمعه تربت‌‌حیدریه افزود: آنچه خداوند بر قلب پیامبر اسلام(ص) نازل کرد وحی الهی و برگرفته از علم و اراده تکوینی حق تعالی بود که براساس علمی که نسبت به نیازهای جامعه و انسان داشت در اختیار پیامبر(ص) قرار داد.

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: در ماه رجب عنایات خداوند بر بندگانش جاری و ساری است و شکر نعمت‌های خدا صبر می‌خواهد و بدون صبر شکر ممکن نیست و خداوند اعضا و جوارح به انسان داد تا مسیر تکامل معنوی را طی کند.

وی در ادامه با عرض تسلیت شهادت امام کاظم(ع) با بیان نمونه‌هایی از رفتارهای اخلاقی امام موسی‌کاظم(ع) گفت: ایجاد ارتباط عاشقانه با معبود و معشوق ازلی و عبادت فراوان از ویژگی‌‌های برجسته امام موسی‌کاظم(ع) است.

شریعتی‌تبار با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی گفت: کارکنان جهاد سازندگی سابق در طول سال‌های دفاع مقدس سنگرسازان بی‌سنگر بوده و پس از تشکیل جهاد کشاورزی نیز در سازندگی و دفاع از ارزش‌های اسلامی فعالیت می‌کنند.

وی گفت: خدمات جهاد کشاورزی در جبهه سازندگی به ‌ویژه در روستاها بر هیچ ‌کس پوشیده نیست.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول