اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

پیگیری پرونده شهدای هسته‌ای کشور به عهده قوه قضاییه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آران و بیدگل گفت: رسیدگی به پرونده شهدای هسته‌ای ایران به عهده قوه قضاییه است.

پیگیری پرونده شهدای هسته‌ای کشور به عهده قوه قضاییه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: دانشمندان هسته‌ای کشور ما با شیطنت‌های سازمان سیا و رئیس‌جمهور امریکا به شهادت می‌رسند در حالی که اوباما در پیام نوروزی خود را دوست مردم ایران معرفی می‌کند.

وی افزود: ایران اسلامی از طرف دشمنان همواره به نقض حقوق بشر محکوم است در حالی که کشور ما خود قربانی تروریسم و جاه‌طلبی و زیاده‌خواهی دشمنان بوده است.

امام جمعه آران و بیدگل در ادامه سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر از شهید بهشتی به‌عنوان اسوه و الگوی مناسب برای تمام قضات یاد کرد و بیان داشت: از اهمیت کار این قوه همان بس که در قانون اساسی از اصل 156 تا 174 وظایف آن بیان شده است.

این مسئول تصریح کرد: دادگاه‌ها در کشور اسلامی ما باید همواره مأمن ستمدیدگان بوده و قضات به گونه‌ای رفتار کنند که افراد احساس کنند حق آنان ضایع نشده و دادگاه پناهگاه آنها است.

موسوی خاطرنشان کرد: قضات باید نسبت به جرمی که در جامعه اتفاق می‌افتد حساس باشند چراکه پیشگیری از جرم از وظایف مهم آنان است.

وی بی‌طرفی کامل را از مهمترین الزامات یک قاضی عادل خواند و از اطاله دادرسی به‌عنوان آسیبی یاد کرد که صدمات سنگینی بر عدالت اجتماعی وارد می‌کند.

خطیب نماز جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی این نهاد را از ثمرات انقلاب اسلامی خواند و گفت: کشاورزان و دامداران به‌عنوان تأمین‌‌کننده امنیت غذایی جامعه بوده و لذا از سرمایه‌های کشور هستند که باید مورد حمایت باشند.

موسوی کارگروه توسعه کشاورزی با هدف حمایت از کشاورزان و دامداران را بشارتی برای فعالان این عرصه دانست و متذکر شد: کشور ما در این زمینه نیز دارای ظرفیت زیادی بوده و باید شاهد توسعه فراگیر دراین عرصه با مشارکت مسئولان، کشاورزان و دامداران باشیم. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول