اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرمان:

نماز جمعه حلقه وصل مردم و ولایت‌فقیه است

خبرگزاری فارس: قائم مقام دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: کسانی که در نمازجمعه حضور پیدا می‌کنند ولایت‌مداران جامعه هستند و این است که نمازجمعه به عنوان حلقه وصل بین مردم و ولایت فقیه است.

نماز جمعه حلقه وصل مردم و ولایت‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام سید محمد جعفری ظهر امروز در آیین معارفه امام جمعه عنبرآباد اظهار داشت: نمازجمعه یک جریان جوشان در مملکت اسلامی است که افکار انسان‌ها را به سمت معنویت هدایت می‌کند.

وی افزود: نماز جمعه وابسته به ولایت است و کسانی که در نمازجمعه حضور پیدا می‌کنند ولایت‌مداران جامعه هستند و نمازجمعه به عنوان حلقه وصل بین مردم و ولایت فقیه است.

جعفری تصریح کرد: در 46 شهر استان کرمان نمازجمعه اقامه می‌شود که تا پایان سال نیز به 50 شهر افزایش پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: کارهای عمرانی خوبی از طریق نهاد شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان تاکنون پیگیری شده است که از جمله آنها می‌توان به احداث 20 مصلای نماز‌جمعه در 20 شهر استان اشاره کرد که شهرستان عنبرآباد نیز جزو این 20 شهر است.

قائم مقام دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان ابراز داشت: تاکنون مصلای شهرستان عنبرآباد با پیشرفت بیش از 80 درصدی همراه داشته است.

وی در پایان حکم انتصاب حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی را به عنوان امام جمعه عنبرآباد و نماینده ولی فقیه در این شهرستان قرائت کرد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول