اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه داروی جدید بیماری ام.‌اس

جوان‌ترین مخترع جهان مدال طلای مسابقات مالزی را گرفت/ نخبگان نیازمند حمایت مسئولان

خبرگزاری فارس: جوان‌ترین مخترع جهان و سومین جوان برتر کشور از کسب مدال طلا در مسابقات جهانی مالزی خبر داد.

جوان‌ترین مخترع جهان مدال طلای مسابقات مالزی را گرفت/ نخبگان نیازمند حمایت مسئولان

میلاد ویسمه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در مسابقات جهانی مالزی که اخیرا در مالزی برگزار شد با ارائه داروی جدید بیماری ام.‌اس موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شدم.

وی که در هفته گذشته به عنوان سومین جوان برتر کشور معرفی شده بود تصریح کرد: با کشف این دارو در مسابقات بین‌المللی رومانی نیز مدال طلای جهان را کسب کرده و موجب درخشش نام جمهوری اسلامی ایران در دنیا شدیم.

جوان‌ترین مخترع جهان مهم‌ترین دلیل موفقیت خود را تلاش برای سرافرازی ایران اسلامی دانست و بیان داشت: در شرایطی که دشمنان در حال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند دانش‌آموزان باید با درس خواندن دین خود به 3 هزار و 600 دانش‌آموز شهید را ادا کرده و موجب عزت و سربلندی ایران عزیز شوند.

ویسمه‌ای گفت: امروز که ایران اسلامی از سوی بدخواهان تحت فشار تحریم‌های سخت قرار گرفته این دانش‌آموزان و دانشجویان هستند که می‌توانند با تلاش و کوشش در راه کسب علم بکوشند و با اختراعات و نوآوری‌های خود تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر کنند.  

وی هدف از اختراع داروی جدید ام.‌اس را ثابت کردن توانمندی بالای جوانان ایرانی به دشمنان دانست و ادامه داد: دشمنان این نظام باید بدانند جوانان این مرز و بوم همانند جوانانی هستند که در دوران هشت سال دفاع مقدس به تمام زیاده‌خواهان نه بزرگ گفتند و در این راه جان خود را نیز فدا کردند.

دارنده مدال طلای جهان در مسابقات بین‌المللی رومانی، مدال نقره در مسابقات جهانی کویت در سال 2011، مدال طلا در مسابقات جشنواره مخترعین بسیجی کشور و سومین جوان برتر کشور، با اشاره به نقش بسیج در کسب این موفقیت‌‌ها اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت من عضویت در بسیج و حمایت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بود که امروز به بسیجی بودن خود افتخار می‌کنم.

ویسمه‌ای با تاکید بر لزوم حمایت بیشتر مسئولان از مخترعین گفت: نخبگان نیازمند حمایت جدی مسئولان هستند که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی افزود: تولید ملی نیازمند حمایت مسئولان است، امروز نخبگان نیمی از راه را سپری کرده‌اند و این مسئولان هستند که باید در نیمه راه باقی مانده وارد میدان شده و بستر تولید ملی را فراهم سازند.

جوان‌ترین مخترع جهان در ادامه از تلاش به منظور ساخت مکمل غذایی برای کودکان مظلوم سومالی و دیگر کشورهای محروم با حمایت هلال احمر خبر داد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول