اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

پیام شهدا از جنس پیام انبیای الهی است

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان با اشاره به تأثیرگذاری شهدا در تاریخ گفت: پیام شهدا به اجتماع بشر از جنس پیام انبیای الهی است.

پیام شهدا از جنس پیام انبیای الهی است

حسن رضانیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه شهدا با ورود به جامعه عطر شهادت را در فضای کشور عطرآگین کردند اظهار داشت: حضور گسترده مردم و مسئولان در مراسم شهدای گمنام تجدید میثاق و پیمان مجدد با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا است.

وی تأکید کرد: بدون تردید هر چه فضای کشور به سمت و سوی معنویت و ترویج ارزش‌ها حرکت کند استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی ایران در دستیابی به اهداف خود بیشتر مأیوس خواهند شد.

فرماندار تویسرکان رمز ماندگار نام شهدا را اخلاص الهی و تبعیت از ولایت فقیه خواند و افزود: ایستادگی و دفاع از آرمان شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران بی‌شک سعادت دنیا و آخرت مردم ایران را تضمین می‌کند.

وی بیان داشت: ایثار و شهادت متعالی‌ترین ارزش و مفاهیم است که جامعه انسانی را تکامل و تعالی می‌بخشد.

رضانیا ابراز داشت: شهیدان فرزند و برگزیده دوران متعلق به خود هستند و مهم‌ترین پیام آنها برای نسلی که این زمان را درک نکرده‌اند گام نهادن در مسیر الی‌الله است که همان طریق عزت، آزادی و سربلندی انسان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن برای جدایی آینده‌سازان ایران اسلامی از ارزش‌های انقلاب، ترویج فرهنگ شهادت به عنوان بالاترین میراث انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یک وظیفه همگانی محسوب می‌شود.

وی در پایان از تغییر نام تپه گلبادراق محل دفن شهدای گمنام به نورالشهدا خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری با نامگذاری نمادها می‌توانیم بخشی از تعهد خود را نسبت به شهدا و آرمان آنها انجام دهیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول