اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

درس زندگی را از سالمندان بیاموزیم

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با تاکید بر اینکه سالمندان کوله‌باری از تجربه و محبت را به همراه دارند، گفت: باید درس زندگی را از سالمندان بیاموزیم.

درس زندگی را از سالمندان بیاموزیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، براساس یک سنت پسندیده و براساس هماهنگی‌های انجام شده، تعدادی از معلولان و سالمندان کهریزک یک روز شاد را در بوستان فدک باقرشهر سپری کردند.

تعدادی از معلولان و سالمندان کهریزک یک روز شاد را به همراه مربیان خود و در کنار شهردار، اعضای شورای اسلامی باقرشهر و مدیران این شهرداری سپری کردند.

این برنامه شاد و مفرح براساس هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی معاونت سلامت و توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک و روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در بوستان فدک برگزار شد.

شهردار باقرشهر در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از مسئولان هماهنگ‌کننده این برنامه گفت: هدف ما از برگزاری این برنامه ایجاد فضائی شاد همراه با امید برای معلولان و سالمندان عزیز و گسترش فرهنگ ورزش در میان گروه‌های مختلف سنی از جمله سالمندان است.

جمشید سعادتمند ضمن استقبال از برگزاری این‌گونه برنامه‌ها تاکید کرد: آماده هرگونه همکاری در تمام زمینه‌های مرتبط با موضوع سلامتی و ورزش سالمندان و معلولان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت احترام به والدین و سالمندان خاطرنشان کرد: سالمندان ذخیره‌های معنوی خانواده‌ها هستند که با کوله‌باری از تجربه و مهر و محبت تمامی کمبودهای خانواده‌ها را جبران می‌کنند.

شهردار باقرشهر در پایان تاکید کرد: وقتی می‌بینیم که یک سالمند و معلول با چه شور و اشتیاقی به ورزش و فعالیت بدنی می‌پردازد، باید برای سلامتی خود ارزش قائل شویم و از آنان درس زندگی و سلامتی را بیاموزیم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول