اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل امور روستایی استانداری خراسان جنوبی:

نظرات فعالان فرهنگی روستاها مورد توجه مسئولان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل امور روستایی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به وجود ظرفیت‌های فرهنگی در روستاها گفت: نظرات فعالان فرهنگی روستاها مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نظرات فعالان فرهنگی روستاها مورد توجه مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید کاظم علوی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار کرد: جذب جوانان به مساجد با انجام امور فرهنگی میسر است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب جوانان را هدف قرار داده‌اند این امر در خنثی ‌کردن نقشه‌های شوم دشمنان بسیار مؤثر است.

مدیر‌کل امور روستایی استانداری خراسان جنوبی گفت: رسیدگی و رفع مشکلات روستاییان مورد توجه تمامی مسئولان قرار دارد و این در حالی است که با توجه به پراکندگی زیاد روستاهای استان رسیدگی به مشکلات آن‌ها کاری بسیار دشوار است‌.

علوی با بیان اینکه جذب جوانان به مساجد با انجام امور فرهنگی میسر است، ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب جوانان را هدف قرار داده‌اند این امر در خنثی‌ کردن نقشه‌های شوم دشمنان بسیار مؤثر است.

وی بر بازدید از فعالیت‌های فرهنگی روستاها تأکید کرد و گفت: گزارش مستندی نیز در این زمینه باید تهیه شود و از فعالان فرهنگی روستاها نیز باید در جلسات متعدد دعوت به عمل آید و نظرات، پیشنهادات و انتقادهای آن‌ها مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

مدیر‌کل امور روستایی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه بقاع متبرکه نقش بسزایی در انجام و توسعه فعالیت‌های فرهنگی دارند، افزود: افراد جامعه در کنار زیارت بقاع متبرکه به دنبال برنامه‌های فرهنگی هستند.

علوی تصریح کرد: ظرفیت‌های فرهنگی در روستاهای استان وجود دارد که می‌توان با ایجاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در روستاها این استعدادها را کشف و هدایت کنیم.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول