اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت موسی‌ بن‌ جعفر(ع)

پیکر 5 شهید گمنام دفاع مقدس در تویسرکان تشییع شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز شهادت امام کاظم (ع) پیکر پنج شهید گمنام دفاع مقدس روی دستان مردم شهیدپرور تویسرکان تشییع شد.

پیکر 5 شهید گمنام دفاع مقدس در تویسرکان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) پیکر پاک شهیدان گمنام دفاع مقدس در مراسمی باشکوه با حضور محمد رضوی‌راد نماینده ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان، مسئولان و مردم ولایتمدار در تویسرکان تشییع و به خاک سپرده شدند.

نماینده ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این آیین معنوی در میدان شهید فرشید هرمزی در جمع خیل عاشقان با اشاره به اینکه از 96 شهید گمنام شناسایی شده 28 شهید از فرزندان همدان است، اظهار داشت: شهدا با گذشتن از جان خود در هشت سال دفاع و مبارزه علیه ظلم و استبداد با رژیم بعث عراق از دین خداوند و مکتب ولایی به امر ولی فقیه صیانت کردند.

محمد رضوی‌راد با تأکید بر اینکه خواسته شهدا از ملت ایران اسلامی پشتیبانی از ولایت فقیه است، بیان داشت: عزت ما در حمایت و تبعیت از رهبری است پس باید حامی و پشتیبان ولی فقیه باشیم تا به مملکت اسلامی و آرمان‌ها و اهداف شهدا و امام (ره) آسیبی نرسد.

وی اضافه کرد: استقلال، امنیت و جایگاه جهانی امروز ایران اسلامی مرهون رهبری‌های مدبرانه امام (ره) و جانشین به حق ایشان مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برنامه هدفگذاری شده استکبار جهانی و دشمنان را تلاش برای جدایی مردم از رهبری و اعتقادات و باورهای دینی خواند و تصریح کرد: استکبار برای اینکه روحیه عزتمندی و شهادت‌طلبی را از مردم بگیرد طرحی نرم مناسب با جامعه هدف برنامه‌ریزی کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: مسئولان باید به نحو شایسته در همه عرصه‌های مسئولیتی خود در راستای نهادینه‌سازی و ترویج فرهنگ متعالی شهادت تلاشی مضاعف داشته باشند.

در پایان این مراسم پس از اقامه نماز، پیکر پنج شهید گمنام دفاع مقدس بر روی دستان مردم همیشه در صحنه شهرستان تویسرکان از میدان شهید فرشید به طرف تپه نورالشهدا تشییع و به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول