اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد

درآمد 4400 میلیارد ریالی تولیدات کشاورزی دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از درآمد 4400 میلیارد ریالی تولیدات کشاورزی دشتستان خبر داد.

درآمد 4400 میلیارد ریالی تولیدات کشاورزی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حسین قیصری عصر امروز در بازدید از طرح‌های کشاورزی در دشتستان اظهار داشت: کشاورزی در سال تولید ملی اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد و از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه کشاورزی شهرستان بهره می‌بریم.

وی افزود: در دشتستان در سال‌های اخیر شاهد فعالیت‌های کشاورزی بسیار خوبی در حوزه روستایی بوده‌ایم و نقش زنان روستایی در تولیدات کشاورزی غیر قابل انکار است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی دشتستان با اشاره به اهمیت صندوق روستایی حمایت از فعالیت‌های زنان روستایی خاطر نشان کرد: این صندوق به منظور حمایت از فعالیت‌های زنان در حوزه‌های کشاورزی و اقتصادی روستاها ایجاد شده که تاثیرات چشمگیری در ایجاد اشتغال و شکوفایی تولید ملی دارد.

قیصری تصریح کرد: زنان روستایی دشتستان، زنانی خلاق و توانمند هستند که در سال‌های اخیر با فعالیت‌های مستمر خود این را اثبات کرده و اکنون نیز با تلاش در راستای افزایش تولیدات کشاورزی موجب تحقق شعار امسال شده و سبب خرسندی مقام معظم رهبری و مسئولین و امیدواری خود و یأس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

وی از درآمد 4400 میلیارد ریالی تولیدات کشاورزی دشتستان خبر داد و افزود: در یک سال اخیر میزان درآمد حاصل از تولیدات کشاورزی استان 1200 میلیارد تومان بوده است که 440 میلیارد تومان آن سهم دشتستان بوده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان اذعان داشت: در حوزه دامپزشکی، رتبه اول تولید گوشت قرمز و گوشت سفید از آن دشتستان است به طوریکه 47 درصد مرغداری‌های استان در دشتستان واقع شده و همچنین 7500 تن گوشت قرمز مورد نیاز استان توسط دشتستانی‌ها تولید می‌شود.

وی خرید 6 هزار تن خرما از تولیدکنندگان را از اقدامات انجام شده توسط بخش تعاون روستایی جهاد کشاورزی دشتستان عنوان کرد و گفت: از همه امکانات و توان موجود برای رشد و توسعه کشاورزی شهرستان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول