اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

3 محموله کالای قاچاق در استان بوشهر کشف و ضبط شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، 3 محموله کالای قاچاق در استان بوشهر کشف و ضبط شد.

3 محموله کالای قاچاق در استان بوشهر کشف و ضبط شد

رضا محمدی‌یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر حمل کالای قاچاق با یک دستگاه خودروی سایپا ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیر این خودروی حامل بار قاچاق به رانندگی "ن " اهل و ساکن کازرون را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مقادیری کالای قاچاق شامل 250 کارتن آب میوه انرژی‌زا (جمعا 6 هزار قوطی) و 180 بسته پوشاک جمعاً به ارزش 200 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی بوشهر گفت: خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

وی ادامه داد: همچنین با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دیر در استان بوشهر یک محموله کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

محمدی‌یگانه خاطر نشان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیر در حین گشت‌زنی در روستای جاشک به یک دستگاه تریلر به رانندگی "د " مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از خودرو دو دستگاه غلطک خارجی، فاقد مدارک گمرکی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف و ضبط و خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کنگان یک محموله کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

محمدی‌یگانه افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان در استان بوشهر در حین کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان به دو دستگاه خودروی وانت پیکان به رانندگی "ق " اهل و ساکن فیروزآباد استان فارس و یک دستگاه پژو 405 به رانندگی "ق" اهل و ساکن برازجان مشکوک و خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از دو خودروی مذکور تعداد 5 هزار و 70 قوطی نوشیدنی به مارک‌های مختلف، فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی به ارزش 60 میلیون ریال کشف و ضبط کرده و خودرو‌های حامل کالای قاچاق توقیف و رانندگان دستگیر شدند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول