اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

سربازان گمنام امام زمان بار دیگر سرویس‌های جاسوسی بیگانه را مبهوت کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با دستگیری عوامل ترور و شهادت دانشمندان هسته‌ای ایران بار دیگر سرویس‌های جاسوسی بیگانه را مبهوت و حیرت‌زده کردند.

سربازان گمنام امام زمان بار دیگر سرویس‌های جاسوسی بیگانه را مبهوت کردند

حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه اعلام دستگیری قاتلان دانشمندان هسته‌ای یک عیدی بزرگ به ملت ایران است، گفت: دستگیری عاملان ترور شهدای هسته‌ای نشانه اقتدار نیروهای اطلاعاتی و بیانگر موفقیتی بزرگ برای نظام اسلامی است.

وی گفت: دستگیری عاملان ترور شهدای هسته‌ای خبری خوش برای مردم بود و این اتفاق مهم ضربه سنگینی بر پیکره دستگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و بیگانگان وارد کرد.

لروند ادامه داذ: با این اقدام توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شکست مهلکی بر پیکره دستگاه‌های جاسوسی غرب به ویژه موساد جنایتکار وارد شد.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی عاملان ترور در تمام کشورهای اسلامی از جمله ایران هستند، افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) بار دیگر به همه دنیا نشان دادند که هرگز اجازه نمی‌دهند خون شهدای این عرصه پایمال شود.

امام جمعه پلدختر گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با ایثارگری و تلاش‌های شهادت‌گونه و شبانه‌روزی خود موفق شدند، ریشه عوامل استکباری را در داخل بخشکانند و در طول دوران انقلاب اسلامی نیز آرامش و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول