اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن جهاد کشاورزی یزد خبر داد

حضور 6هزار نفر از خانواده‌های جهادگر یزد در برنامه‌های فرهنگی

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از حضور نزدیک به 6 هزار نفر از کارمندان جهاد کشاورزی استان یزد و خانواده‌های آنها در برنامه‌های فرهنگی و قرآنی خبر داد.

حضور 6هزار نفر از خانواده‌های جهادگر یزد در برنامه‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید جمال نورالدینی پیش از ظهر امروز در دیدار جهادگران با امام جمعه شهرستان ابرکوه اظهار داشت: این تعداد افراد عضو خانواده جهاد کشاورزی، از برنامه‌های فرهنگی و قرآنی تدارک دیده شده استفاده می‌کنند و حدود 10 درصد از آنان نیز در آزمون‌ها شرکت دارند و این امر نشان دهنده آن است که نه تنها کارکنان بلکه خانواده‌های آنان نیز در اجرای برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته می‌شوند.

وی افزود: نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کارنامه روشنی از فعالیت‌های خود را مقابل همگان گشوده است که یکی از آنها برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی است.

نورالدینی با اشاره به اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود، بیان کرد: ارتقای نیازهای فرهنگی کارکنان جهاد کشاورزی یکی از برنامه‌های این نهاد است و در طول سال چند دوره مسابقات فرهنگی برای آنان برگزار می‌شود.

وی افزود: تلاش کرده‌ایم در چند سال اخیر سطح فعالیت‌های فرهنگی را ارتقاء دهیم و برگزاری چهار دوره تفسیر در سال قبل همچنین پیش‌بینی اجرای شش کارگاه تفسیر در سال جاری نشان از این عزم دارد.

نورالدینی با اشاره به برگزاری مرتب مسابقات قرآنی در مراحل مختلف شهرستانی، استانی و کشوری اظهار داشت: از سال قبل برگزاری مرحله استانی این مسابقات در شهرستان‌ها مورد نظر قرار گرفت که ابرکوه دومین شهرستان میزبان این مسابقات در 27 تیرماه سال جاری است.

وی از مسئولان شهرستان که برای هماهنگی این برنامه گردهم آمده بودند خواست: برای برگزاری یک محفل قرآنی با حضور قاری مطرح جهانی در حاشیه این مسابقات یاری‌رسان جهادگران باشند.

نورالدینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دفاتر نمایندگی ولی فقیه در کلیه ادارات جهاد استان یزد فعال است و به انجام وظایف محوله می‌پردازند.

وی یکی دیگر از نمودهای تلاش نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی را وجود ناظر شرعی در تمامی واحدهای کشتار دام، طیور و آبزیان ذکر کرد.

نورالدینی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مسابقات قرآنی مرحله استانی جهاد کشاورزی در ابرکوه خبر داد.

وی اظهار داشت: در راستای گسترش فرهنگ قرآنی از سال قبل برگزاری مسابقات استانی قرآن جهاد کشاورزی استان، در شهرستان‌ها مد نظر قرار گرفت و این مسابقات امسال در 27 تیرماه سال جاری در ابرکوه برگزار می‌شود.

نورالدینی عنوان کرد: توجه به قرآن در جهاد کشاورزی با برگزاری مسابقات قرآن در سطوح مختلف و در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری پیگیری می‌شود.

نورالدینی یادآور شد: به طور قطع همدلی و همکاری مسئولان و خیران شهرستان می‌تواند باعث برگزاری با شکوه این مسابقات شود که با توجه به اظهارات امام جمعه شهرستان در این جلسه این امر تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به حضور حدود 200 نفر از نخبگان قرآنی جهاد کشاورزی در این شهرستان اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با کار گروهی با حضور مسئولان شهرستان، برگزاری مطلوب این مسابقات را رقم بزنیم.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول