اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی خبر داد

کسب مقام اولی مهدهای کودک استان مرکزی در طرح غنچه‌های پیشاهنگ

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: مهدهای کودک بهزیستی استان در طرح غنچه‌های پیشاهنگ هلال موفق به کسب مقام برتر کشور شدند.

کسب مقام اولی مهدهای کودک استان مرکزی در طرح غنچه‌های پیشاهنگ

آذردخت همتا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به بررسی فعالیت‌های اجرایی توسط سازمان جوانان هلال احمر کشور در سال گذشته استان مرکزی حائز رتبه برتر در سطح کشور در اجرای طرح غنچه‌های هلال توسط مهدهای کودک بهزیستی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به بروز حوادث و بلایا و سوانح در کشور و قرار داشتن ایران در مجموعه 10 کشور حادثه‌خیز جهان و لزوم توجه جدی و زیربنایی به آموزش‌های بشر دوستانه، امدادی و اقدامات پیشگیرانه در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و تلفات ناشی از آن که به خانواده‌ها وارد می‌شود، جمعیت هلال احمر و سازمان بهزیستی در راستای کمک مؤثر به مردم و آموزش برنامه‌های امدادی به کودکان و ایجاد علاقه به امدادگری و کمک به همنوع اقدام به آموزش امداد به کودکان مهدهای کودک کرد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: به منظور تحقق اهداف مورد نظر توافق‌نامه‌هایی بین جمعیت هلال احمر و سازمان بهزیستی کشور از سال87 تاکنون منعقده شده که در استان‌ها نیز این تفاهم‌نامه در دست اجرا قرار گرفته و تعدادی از مهدهای کودک با فعالیت‌های پیش‌بینی شده در این طرح همکاری کرده‌اند.

همتا با اشاره به اهداف اجرای طرح غنچه‌های پیشاهنگ هلال در مهد‌های کودک گفت: آموزش فعالیت‌های امدادی به کودکان در مهدهای کودک استان، تلاش در راستای آموزش و نهادینه‌سازی فرهنگ نوع دوستی و نیکوکاری و خدمات بشر دوستانه در بین کودکان، افزایش آگاهی عمومی و آموزش همگانی اولیا، مربیان و کودکان در زمینه فعالیت‌های امدادی و عام‌المنفعه از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول