اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

سیستان‌وبلوچستان با خون شهیدان آبیاری شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: هیچ نقطه‌ای در سیستان‌وبلوچستان وجود ندارد که خون شهید در آن ریخته نشده باشد و این استان با قطره‌های خون شهیدان آبیاری شده است.

سیستان‌وبلوچستان با خون شهیدان آبیاری شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان سیدحسین مرتضوی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بوی خاک سیستان‌وبلوچستان به واسطه برکت خون شهیدان به بوی خاک جبهه‌های دوران مقدس نزدیک است و این استان مشهد شهدای بزرگ و تاثیرگذار کشور است.

وی افزود: همانگونه که در جبهه‌های جنوب کشور خون شهدای تمام نقاط کشور در هم آمیخته شده، در سیستان‌وبلوچستان نیز شماری از نیروهایی که به فیض شهادت نایل آمدند، از سایر نقاط کشور هستند که برای خدمت‌رسانی به مردم، به این استان هجرت کرده بودند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: امروز باید از ارزش‌های انقلاب و خون گرانقدر شهدای انقلاب پاسداری کنیم.

* مردمی‌بودن مهمترین افتخار سپاه است

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: تمام افتخارات سپاه این است که در همه مقاطع طی شده از انقلاب با مردم بوده است.

مرتضوی گفت: مردمی‌بودن نشانه سلامت، محبوبیت و انجام رسالت سپاه است و اگر سپاه را از مردم جدا کنیم از حیات جاودانه آن جدا کرده‌ایم.

وی افزود: امروز هر آنچه که سپاه دنبال می‌کند در راستای مطالبات و خواسته‌های به حق مردم است و همه هنر ما پاسدار بودن به این است که بتوانیم نیازهای واقعی آحاد مردم را بشناسیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب متعلق به آحاد مردم است و سپاه نیز باید از تمامی توانمندی‌ها و مولفه‌هایی که می‌تواند از دستاوردهای انقلاب صیانت کند، استفاده کند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: نقطه اوج و قله فعالیت‌های سپاه به سوی مردم است و کمتر فعالیتی در سپاه تعریف شده که مخاطب آن مردم نباشد.

مرتضوی ادامه داد: سازمانی که در سپاه در حال رقم خوردن است و اثر بخش هم بوده، این است که برای همه اقشار مردم ساختار، ماموریت و وظیفه دارد و قشری را در جامعه نمی‌بینیم که در ساختار سپاه برای آن وظیفه‌ای تعریف نشده باشد.

وی افزود: تا به امروز 18 قشر که فراوانی بالایی در سطح جامعه دارند، معرفی شده‌اند و سپاه در طی سنوات اخیر و بر اساس مطالعات میدانی که انجام داده اقشار دیگری را که می‌توانند موثر و کار آمد باشند، شناسایی کرده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: به‌زودی تعداد دیگری از اقشار هم مطرح می‌شوند تا دامنه و گستره کاری سپاه در جهت مطالبات مردم توسعه بیشتری یابد.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول