اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس صومعه‌سرا خبر داد

دستگیری 5 متهم در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس صومعه‌سرا از دستگیری سه نفر عاملان توزیع مواد مخدر و دو نفر سارقان کابل برق در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 5 متهم در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، فریدون آقایی ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به اقدام پلیس صومعه‌سرا در کشف مواد مخدر اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر صومعه‌سرا در یک عملیات ضربتی بیش از 500 گرم ماده مخدر شیشه را در این شهرستان کشف کرد.

وی اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر صومعه‌سرا با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در یک عملیات ضربتی پس از شناسایی عاملان توزیع مواد موفق به کشف 510 گرم ماده مخدر از نوع شیشه و دستگیری سه نفر از عاملان توزیع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه با هدایت متهمان دستگیر شده نسبت به دستگیری دیگر همدستان آنها اقدام کردند.

وی، ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم دستگیر شده نیز مقدار 15 گرم تریاک، 6 گرم سوخته تریاک و نیز یک حقه وافور و دو دستگاه ترازوی دیجیتال کشف و ضبط شد.

به گفته آقایی، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

وی، دستگیری دو نفر سارق سیم و کابل برق و وسایل منزل در صومعه‌سرا را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و تصریح کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی، ماموران در بررسی‌های خود به یک زن و مردی مشکوک شدند و پس از اطمینان از نقش این افراد در سرقت  کابل و سیم برق، منزل ْآنها را در اجرای دستور مقام قضایی مورد بازرسی قرار دادند.

این مسئول اذعان کرد: ماموران انتظامی در این بازرسی 100 کیلو سیم برق را کشف و دو متهم مذکور را نیز دستگیر کردند که برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به سرقت طلاجات از منزل فرد دیگری که در منزل مسکونی خود به تنهایی زندگی می‌کرد نیز اعتراف کردند.

آقایی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه ناهنجاری مراتب را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول