اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 7 تیر صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات و انتشارات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: یادواره شهدای هفتم تیر در شهرستان‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر میرزایی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالروز شهادت دکتر بهشتی اظهار داشت: حدود یک هزار سی دی از نرم‌افزار شیفته خدمت در استان زنجان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چاپ و نصب بنر در زمینه هفتم تیر از دیگر اقدامات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به شمار می‌رود، خاطر نشان کرد: یادواره 120 شهید نیروی انتظامی نیز در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات و انتشارات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: به مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم تیر یادواره شهدای هفت‌تیر در شهرستان‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

همچنین در این جلسه مشاور مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار داشت: در مجموع دو ویژه برنامه در زمینه شهدای هفت تیر و هفته قوه قضائیه تدارک دیده شده است.

محمد آل‌یاسین با بیان اینکه در برنامه خانواده به صورت مستقیم به موضوع حقوق در خانواده پرداخته می‌شود، تصریح کرد: گفت‌وگوی ویژه خبری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده صدا و سیمای مرکز زنجان در هفته قوه قضائیه است.

وی به اجرای برنامه‌هایی با موضوع بررسی ترورها و اهداف دشمنان به مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم تیر اشاره کرد و افزود: در ویژه برنامه‌های جوان و نوجوان نیز به شهدای هفتم تیر پرداخته می‌شود.

مشاور مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان  با تاکید بر اینکه به منظور پوشش مراسم‌های سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با آن دستگاه‌ها داریم، خاطر نشان کرد: مسابقه فرهنگی در قالب پیامک در صورت همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول