اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

وحدت پایدار را مردم در جامعه رقم می‌زنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: وحدت پایدار وحدتی است که مردم در جامعه رقم بزنند و همراه با عمل به فرامین رهبری باشد.

وحدت پایدار را مردم در جامعه رقم می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد بهروز نعمتی در نشست خبری با خبرنگاران ارتباط تنگاتنگ و دو جانبه خبرنگاران در بین جامعه و مسئولان را منشاء خیر و برکت خواند و اظهار داشت: اصحاب رسانه می‌توانند به عنوان رکن اصلی در مجموعه کشور کار کنند و پل ارتباطی بین ملت و دولت باشند و نقش تاثیرگذاری را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه بنده نسبت به مسائل باز عمل می‌کنم و اهل لاپوشانی کردن مسائل نیستم، گفت: هرچه با صراحت، صداقت و رک‌گویی نسبت به اصحاب رسانه عمل کنیم توفیقات و موفقیت‌های خوبی را کسب خواهیم کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه تولیدات به عنوان چرخه اقتصاد و ایجاد نقدینگی برای جامعه هستند و هرچه تولید در کشور رونق بگیرد موجب برگشت ارزش افزوده به کشور می‌شود، افزود: با توجه به اینکه شهرستان اسدآباد یکی از قطب‌های کشاورزی در کشور محسوب می‌شود و دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است می‌طلبد کشاورزی که به صورت سنتی اداره می‌شود را به صنعتی تبدیل کنیم و این امر موجب ایجاد اشتغال نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه اسدآباد در بعد مدیریتی نیز ضعیف است، تصریح کرد: متاسفانه در بعد مدیریتی بنا به هر دلیلی نتوانسته‌ایم کار کنیم و باید با تقویت نخبگان و نیروهای اسدآبادی مدیریت منسجم و توسعه‌یافته‌ای را داشته باشیم.

نعمتی با بیان اینکه متاسفانه ما خرده فرهنگ‌های جامعه خود را فراموش کرده‌ایم، گفت: اسدآباد با وجود داشتن شخصیتی چون سیدجمال‌الدین اسدآبادی یکی از شهرستان‌های فرهنگی است که باید غنای فرهنگی آن مورد توجه قرار گیرد.

وی رتبه اسدآباد را در زمینه شاخص‌های عمرانی پایین خواند و گفت: در زمینه‌های عمرانی ضعیف هستیم و در خور و شان مردم حرکت نکرده‌ایم که نیاز به حرکت جدی‌تری دارد.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص تعیین تکلیف مصلای شهرستان گفت: برای این مصلا بیش از یک و نیم میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که به عنوان یکی از مراکز فرهنگی می‌تواند منشاء اثر باشد و مطمئناً این مسئله و معارضان آن را پیگیری می‌کنم.

نعمتی مدیران پروازی را مدیران ماشینی خواند و اضافه کرد: بنده معتقدم مدیران باید بومی باشند و از مدیران غیر بومی مدیری که دائم در حال رفت و آمد با ماشین هستند می‌خواهم که خود از پست و مقام‌ها کنار بکشند و فرصت را به افراد بومی شهرستان بدهند.

وی با اشاره به بهره‌برداری غیر عملی ذوب آهن گفت: متاسفانه ذوب آهن به صورت عملی در شهرستان راه‌اندازی نشد و هم اکنون مبلغ 25 میلیارد تومان اعتبار برای راه‌اندازی عملی نیاز دارد که 15 میلیارد تومان آن تامین اعتبار شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه وحدت فراتر از این شعارها است و وحدت پایدار را مردم رقم می‌زنند، اظهار داشت: وحدت باید به صورت عملی و به دنبال فرامین رهبری باشد نه شعاری و نمونه‌ای از وحدت بین مردم را در ستاد انتخاباتی بنده شاهد بودید که از سلیقه‌های مختلف سیاسی و جناحی در این ستاد بودند.

وی خود را به عنوان جوان‌ترین کاندیدای مجلس در استان همدان دانست و افزود: امروز با همفکری و نظرات کارشناسی مدیریت مختلف استان برای توسعه شهرستان اقدام می‌کنیم.

نعمتی در خصوص تشکیل مجمع نمایندگان استان نیز خاطرنشان کرد: این مجمع را با نمایندگان استان به صورت دوره‌ای اداره می‌کنیم و در 6 ماه نخست امسال آقای خجسته ریاست را عهده‌دار هستند.

نعمتی در خصوص برگزاری کنگره سیدجمال الدین اسدآبادی هم گفت: سیدجمال یکی از ذخایر بزرگ الهی در جهان، کشور و شهرستان اسدآباد است که باید با برنامه‌ریزی در خور و شأن ایشان کنگره را برگزار کنیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه در خصوص عملکرد نماینده سابق مجلس در دوره هشتم چه نظری دارند، گفت: بنده نمی‌توانم اظهار نظری کنم و بزرگترین اظهار نظرکنندگان مردم هستند و آنان هستند که باید فعالیت ایشان را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر رفتن استاندار همدان گفت: هر آمدنی رفتنی دارد و بنده در این مسائل وارد نمی‌شوم، البته روز گذشته در نشستی که با ایشان داشتم حرفی به میان نیامد.

وی در خصوص نظارت مجلس بر کار قوه مجریه و دولت نیز گفت: ما در بعد نظارتی نیز ضعیف و غافل بودیم هرچند در دوره نهم مجلس برآنیم که نظارت را تقویت کرده و بنده از آن قشر نماینده‌هایی هستم که به بحث نظارت توجه ویژه دارم و در مجلس این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

نعمتی با نارضایتی از عملکرد دولت در شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: متاسفانه دولت در شهرستان به دغدغه‌های اصلی شهرستان از جمله اشتغال و معضلات اجتماعی آن نپرداخته است.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول