اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه تعطیلات تابستانی عنوان شد

حفظ امنیت اخلاقی تفرج‌گاه‌های فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: بخشداران برای رفع هرگونه دغدغه خانواده‌ها، بر امنیت اجتماعی و اخلاقی تفرج‌گاه‌ها، نظارت کامل داشته باشند.

حفظ امنیت اخلاقی تفرج‌گاه‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، یحیی صادقی در همایش حفاظت و حراست در بحران که با حضور بخشداران استان‌های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد، برگزار شد اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی تمام مسئولان، در مواقع بحرانی و حوادث غیرمترقبه، در کنار مردم هستند و دغدغه مردم را دغدغه خود می‌دانند و بر رفع هرگونه مشکل اهتمام جدی دارند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای جدایی مردم به ویژه جوانان از دین و ارزش‌های اسلامی، بر ضرورت ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه تاکید و با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان و دانشجویان، از بخشداران خواست با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح، برنامه اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها را در ایام تعطیلی تابستان هدایت کرده و برای رفع هرگونه دغدغه خانواده‌ها، بر امنیت اجتماعی و اخلاقی تفرج‌گاه‌ها، نظارت کامل داشته باشند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس با اشاره به این که استان فارس و استان‌های همجوار، در معرض حوادث غیرمترقبه هستند، بخشداران را صف نخست مسئولان در مواجهه با موقعیت‌های بحرانی دانست و هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را بالابردن سطح دانش و آمادگی آنان در این‌گونه مواقع دانست و بخشداران را به آمادگی علمی و عملی در مواجه با هرگونه بحران فرا خواند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول