اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جام‌ جهانی آزوماش اوکراین

علیزاده‌پورنیا در کشتی فرنگی برنز گرفت

خبرگزاری فارس: قهرمان آسیا و جام جهانی کشتی فرنگی در رقابت‌های بین‌المللی آزوماش اوکراین به نخستین مدال بین‌المللی خود دست یافت.

علیزاده‌پورنیا در کشتی فرنگی برنز گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم‌ ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان با ترکیبی متشکل از کشتی‌گیران مطرح به منظور کسب آمادگی مناسب عازم اوکراین شد تا آمادگی خود را در رقابت با کشتی‌گیران حاضر در رقابت‌های جام بین‌المللی آزوماش اوکراین مورد ارزیابی قرار بدهد.

در حالی که رقابت‌های قهرمانی آسیا، انتخابی المپیک 2012 لندن و مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی سه میدان بزرگ و سرنوشت‌ساز کشتی فرنگی بوده است، مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان کسب آمادگی لازم برای مسابقات المپیک لندن و بعد از آن رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی است که بعد از المپیک برگزار می‌شود.

بدین ترتیب تیم‌ ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان به منظور شرکت در رقابت‌های بین‌المللی جام آزوماش اوکراین با شش کشتی‌گیر به کشور اوکراین سفر کرد که در ترکیب تیم ملی اعزامی به این رقابت‌ها یک کشتی‌گیر از استان قم حضور داشت.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام آزوماش اوکراین از روز جمعه بیست و ششم خرداد ماه آغاز شد و شنبه شب در حالی در شهر ماریوپول اوکراین به کار خود پایان داد که هادی علیزاده‌پورنیا در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به عنوان نماینده کشتی قم به میدان رفت و به مقام سوم نائل شد.

در حالی که تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ترکیب کشتی‌گیران اوزان مختلف عازم مسابقات کشتی فرنگی بین‌المللی جام آزوماش اوکراین شده بود، علیزاده‌پورنیا نیز در وزن 74 کیلوگرم یکی از نفرات اصلی این تیم بود که در میان تعجب همگان نتوانست به دیدار نهایی راه یابد اما در نهایت با کسب مدال برنز یکی از مدال‌آوران تیم کشورمان از این رقابت‌ها لقب گرفت.

علیزاده در حالی به مقام سوم رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی جام آزوماش اوکراین دست یافت که اسفند ماه سال گذشته در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با غلبه بر تمام رقبای خود صاحب نشان طلا شده بود.

وی سابقه کسب مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا در سال 2010 را نیز در کارنامه افتخارات خود دارد، در جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2012 در شهر سارانسک روسیه نیز همراه با تیم ملی کشورمان مقام قهرمانی جهان را جشن گرفت.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول