اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظر اعضای شورای شهر مشهد

طرح سیاست‌گذاری شهرداری مشهد برای انتشار اوراق مشارکت مصوب شد

خبرگزاری فارس: طرح سیاست‌گذاری شهرداری مشهد برای انتشار اوراق مشارکت مصوب شد.

طرح سیاست‌گذاری شهرداری مشهد برای انتشار اوراق مشارکت مصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این لایحه با قید یک فوریت در جلسه شورای شهر مشهد مطرح شد که در این راستا نحوه توزیع اوراق مشارکت شهرداری مشهد و شرایط خریداران این اوراق را و نیز نحوه گرفتن ضمانت مورد بحث و شور اعضای شورای اسلامی شهر مشهد قرار گرفت.

جواد داوودآبادی یکی از اعضای شورای شهر در ارتباط با این مصوبه اظهار کرد: باید این طرح در مورد مناطق فرسوده اصلاح شود و موادی از متن این طرح باید حذف شود.

وی با اشاره به این مطلب که از شرکت‌های طرف قرارداد در پروژه‌های دیگر مانند پروژه وکیل‌آباد مطالباتی داریم، ادامه داد: باید با تحلیل‌های علمی مشارکت را انجام دهیم تا متوجه ضرر و زیان دوباره نشویم.

وی در ادامه افزود: برای واگذاری اوراق مشارکت باید ساختار و فرآیند مربوطه را تعریف کنیم تا در یک چارچوب خاص و در یک مسیر مشخص این واگذاری‌ها انجام شود.

غلامرضا زعیمی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در این ارتباط گفت: منابع ما بسیار محدود است و ما باید برای مشارکت پروژه‌ها را الویت‌بندی کنیم.

زعیمی در ادامه افزود: فقط این اوراق مشارکت را باید برای پروژه‌هایی مدنظر بگیریم که برای ساخت و آبادانی هستند.

عباس شیرمحمدی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در رابطه با این موضوع خاطرنشان کرد: تمام پروژه‌هایی که اوراق مشارکت دارند باید به صورت جداگانه مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد را بگیرند.

شیرمحمدی با اشاره به این موضوع که از پروژه‌های عمرانی در شهر مشهد حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: ولی در این مورد شرکت‌های بدهکار باید هر چه سریع‌تر بدهی‌های خود را به شهرداری بپردازند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول