اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

طرح پزشک خانواده خدمتی ارزنده در بُعد اجتماعی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بندرعباس با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در سطح هرمزگان و این شهرستان از این طرح به عنوان خدمتی ارزنده در بُعد اجتماعی یاد کرد.

طرح پزشک خانواده خدمتی ارزنده در بُعد اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده عصر سه‌شنبه در جمع مدیران ادارات این شهرستان با بیان اینکه طی دولت‌های نهم و دهم خدمات قابل توجهی به شهرستان بندرعباس ارائه داده شده است، اظهار داشت: روند مناسبی پیش روی توسعه این شهرستان مهم کشور قرار گرفته است که در این راستا باید برنامه‌ها را در این بخش متمرکز کرد تا روند کنونی شتاب هر چه بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت در زمینه اشتغال استفاده از ظرفیت‌های بخش کشاورزی است، افزود: بخش کشاورزی نیز یکی از بخش‌هایی است که باید گفت رشد قابل توجهی در سال‌های اخیر داشته است.

فرماندار پرجمعیت‌ترین شهرستان هرمزگان هم‌چنین در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اجرای طرح پزشک خانواده از سوی دانشگاه علوم پزشکی یکی از رویکردهای این نهاد اجتماعی برای ارائه خدمات مناسب‌تر است.

وی گفت: این طرح به معنای آغاز فصلی جدید در پایدارسازی هر چه بیشتر سلامت جامعه است که کارشناسان بسیاری در تایید این طرح سخن گفته‌اند.

به گفته امینی‌زاده، حداقل نتیجه اجرای این طرح در استان ارائه خدمات مشاوره مناسب پزشکی به مردم است.

وی اضافه کرد: باید با استفاده از منابع موجود زمینه بهترین و بیشترین بهره‌وری را در این بخش فراهم کنیم که انتظار می‌رود دستگاه‌های درگیر و مسئول اقدامات موثری در این زمینه انجام دهند.

محمد محسنی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس نیز در ادامه با بیان اینکه امنیت یکی از مولفه‌های اصلی در توسعه و پیشرفت جوامع است، گفت: ناامنی یکی از عوامل اصلی در توسعه نیافتن یک جامعه محسوب می‌شود.

به گفته وی با وجود اینکه شهر بندرعباس با توجه به مهاجر‌پذیر بودن و امکان بارانداز بودن کارگران فصلی و متکدیان از ظرفیت بالایی برای جرم‌خیز بودن برخوردار است، اما این شهرستان در سه ماه نخست امسال موفق به دست‌یابی به اهداف و شاخص‌های امنیتی بهبود یافته شده است.

این مسئول با بیان اینکه در این راه برنامه‌ریزی و طراحی متعددی صورت گرفته و پیاده‌سازی شده است، اظهار داشت: با رصد دقیق اطلاعاتی و برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگی موجود بین دستگاه‌های ذی‌ربط، می‌توان به شهروندان این اطمینان را داد که فعالیت‌ها و حرکات تولید کننده ناامنی از طرف بخش‌های مربوطه تحت کنترل است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول