اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین خبر داد

صدور بیش از 800 فقره کارت بیکاری برای بیکاران قصرشیرینی

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: از ابتدای تشکیل طرح توسعه کشاورزی شهرستان قصرشیرین تاکنون، 847 فقره کارت بیکاری برای بیکاران این شهرستان صادر شده است.

صدور بیش از 800 فقره کارت بیکاری برای بیکاران قصرشیرینی

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه ،حسین پروین در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی قصرشیرین اظهار کرد: باید بتوانیم از فرصت‌ها برای رفع بیکاری و حمایت از تولید‌کنندگان، با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقتصادی قصرشیرین در جهت صادرات محصولات تولیدی بخش کشاورزی استفاده کنیم.

 پروین افزود: از ابتدای تشکیل طرح توسعه کشاورزی شهرستان قصرشیرین تاکنون، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی 847 فقره کارت بیکاری برای بیکاران این شهرستان صادر کرده است.

پروین با بیان اینکه در این جلسه 9 طرح کشاورزی و دامپروری تصویب شده است گفت: این طرح‌ها با 9 میلیارد و 884 میلیون ریال اعتبار اجرا می‌شوند و برای 14 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

وی گفت: این طرح‌ها شامل 2 طرح احداث و خرید جایگاه بره‌پرواری، احداث چهار محل خرید گوسفند‌داشتی، یک طرح خرید تراکتور و یک طرح احداث کارگاه تکثیر ماهیان گرمابی است.

پروین تصریح کرد: اجرایی شدن این طرح‌ها فرصتی مناسب برای ایجاد اشتغال و استفاده از اراضی مستعد برای ایجاد باغ و توسعه بخش کشاورزی است.

 فرماندار قصرشیرین در پایان گفت: از ابتدای تشکیل کارگروه توسعه کشاورزی در این شهرستان تاکنون، 67 طرح با اعتبار بیش از 57 میلیارد ریال و اشتغالزایی 102 نفر تصویب شده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول