اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار لرستان:

خاطرات شهدای لرستان کتاب می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: با همکاری خانواده‌های شهدا، هم‌رزمان و هم‌کلاسی‌های شهدا، خاطرات شهدای لرستان کتاب می‌شود.

خاطرات شهدای لرستان کتاب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ناصر فرید ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب خاطرات پنج تن از سرداران شهید استان لرستان در محل استانداری از پیش‌بینی انتشار کتاب خاطرات 20 نفر از شهدای استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: با مساعدت استانداری در سال 91 کتاب خاطرات 20 نفر از شهدای استان لرستان منتشر می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته پیش‌بینی شد که کتاب خاطرات 10 تن از شهدای لرستان منتشر شود که در حال حاضر کتاب خاطرات پنج نفر از این شهدا رونمایی می‌شود و کتاب خاطرات پنج تن دیگر از شهدا نیز به نیمه رسیده و امسال رونمایی می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: این کتاب‌ها در قالب خاطره تالیف شده، به گونه‌ایی که برداشت شخصیت شهید در لابه‌لای خاطرات به عهده مخاطب گذاشته شده است.

فرید خاطرنشان کرد: برای تالیف این کتاب‌ها توانسته‌ایم که نویسندگان جوان را جذب کنیم به همین منظور برای تالیف دیگر کتب مربوط به خاطرات شهدای لرستان از این نویسندگان استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: خاطرات مربوط به شهدا با همکاری خانواده‌های شهدا، هم‌رزمان، هم‌کلاسی‌ها و دوستان این شهدا گردآوری شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به وجود 6 هزارو 200 شهید هشت سال دفاع مقدس در این استان گفت: اگر چه در سال‌های اخیر کارهای ماندگاری نظیر کتاب و فیلم برای شهدای لرستان و کشور تولید شده، اما واقعیت این است که نتوانسته‌ایم کار آن‌چنانی انجام دهیم.

لازم به ذکر است، در این مراسم که با حضور مولفان کتاب‌ها و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، از مجموعه کتاب‌های ستاره‌های درخشان مشتمل بر خاطرات شهید فاضل شیرازی با نام لبخند فرمانده تالیف یاسر گودرزی، شهید محمدعلی یوسفوند با نام بلندای ایستادگی تالیف حسام خوشکلام، شهید زمان کرمی با نام فرمانده فرمانبر تالیف محمد زیدوندی، شهید حمید مرادی با نام فرمانده جوان تالیف احمدرضا گوهری و شهید رحمان پنهانی با نام عمو رحمان تالیف آفرین پنهانی توسط حبیب‌الله دهمرده استاندار لرستان رونمایی شد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول