اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 تیرماه در خرم‌آباد

همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی، با حضور وزیر ورزش و جوانان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی همایش الگوی اسلامی جوان ایرانی، بهرام رشیدی‌نیا گفت: با توجه به پی‌گیری‌های انجام شده محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی حضور یافته و سخنرانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضور وزیر ورزش و جوانان در این همایش تقریباً قطعی شده است،‌ افزود: این همایش بین‌المللی هم‌زمان با ولادت حضرت علی‌اکبر و روز ملی جوان در روز 12 تیرماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

رشیدی‌نیا با اشاره به برگزاری این همایش در سطح بین‌المللی و در چهار بخش مبانی، رویکردها، چالش‌ها و راهکارها، گفت: جوان، جهاد، ایثار و شهادت، جوان، ولایت، بصیرت و بیداری اسلامی، جوان، نشاط، امید و آرمان‌خواهی، جوان، اشتغال، ازدواج و تربیت دینی، جوان، عدالت، پیشرفت، جامعه اسلامی و جوان، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم برخی از محورهای این همایش است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول