اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

220 کلاس درس در یزد برای مسافران تابستانی تجهیز شد

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد از تجهیز 220 کلاس درس برای مسافران تابستانی خبر داد.

220 کلاس درس در یزد برای مسافران تابستانی تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مرکز استان یزد اظهار داشت: مدارس شهرستان یزد برای اسکان مسافران تابستانی تجهیز شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد افزود: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی، همچون سال‌های گذشته مدارس شهرستان یزد از ابتدای تیرماه تا پایان تابستان آمادگی اسکان و پذیرایی از مسافران تابستانی را دارند و در این زمینه تمهیدات ویژه‌ای برای اسکان در مدارس در نظر گرفته شده است.

سیفی با بیان اینکه شهرستان یزد دارای جاذبه‌های متعدد تاریخی است، خاطرنشان کرد: مردم سراسر ایران نخستین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان یاد می‌شود و بر همین اساس هر سال تعداد قابل توجهی از مسافران، شهر یزد را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان یزد در استقبال از مسافران همیشه زبانزد بوده و امسال نیز در ستاد اسکان نوروزی اقدامات خوبی صورت گرفته بود، اظهار امیدواری کرد: در تابستان نیز شاهد پذیرایی خوبی از عموم مردم به ویژه فرهنگیان باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد خاطرنشان کرد: در همین راستا 20 مدرسه با 220 کلاس برای اسکان مسافران تجهیز شده است که در صورت استقبال به تعداد آنها اضافه خواهد شد.

وی گفت: برای استقبال خوب از مسافران نوروزی همچنین رفاه حال مهمانان، کلاس‌های آموزشگاه‌ها به فرش، وسایل سرمایشی، تلویزیون و ... تجهیز شده است.

سیفی عنوان کرد: شهرستان یزد توانمندی‌های بسیاری در بخش گردشگری دارد که باید با برنامه‌ریزی و توجه ویژه به این بخش امکان بهره‌مندی از مناطق و جاذبه‌های تاریخی این استان فراهم شود.

وی اظهار امیدواری کرد: امسال همچون سال‌های گذشته شاهد افزایش گردشگران و مسافران داخلی و خارجی باشیم.

استان یزد دارای بیش از 6هزار و 500 جاذبه تاریخی و طبیعی است که تعداد قابل توجهی از این جاذبه‌ها در شهرستان یزد قرار دارند.

از جمله این جاذبه‌های تاریخی می‌توان به مسجد جامع کبیر یزد، مجموعه امیرچقماق، آب انبار شش بادگیری، باغ دولت‌آباد، موزه آب، هتل‌ موزه‌های سنتی، خانه‌های تاریخی و .... اشاره کرد.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول