اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری استان قزوین:

قوه قضائیه بسیاری از جرایم در استان قزوین را به صفر رسانده است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری استان قزوین با اشاره به تعامل مطلوب این نهاد با سایر دستگاه‌ها اعلام کرد: بسیاری از جرایم در استان قزوین به واسطه این تعامل و همکاری به صفر رسیده است.

قوه قضائیه بسیاری از جرایم در استان قزوین را به صفر رسانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جمال انصاری چهارشنبه شب در دیدار مسئولان قضایی این استان با آیت‌الله باریک‌بین که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دفتر امام جمعه شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قوه قضائیه در چارچوب تحقق مطالبات حقوقی مردم تلاش می‌کند و این رسالت بزرگی برای قوه قضائیه است و همت مسئولان این نهاد را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: فعالیت قوه قضائیه بسیار گسترده و پیچیده است و برای اینکه یک پرونده به نتیجه برسد، تلاش‌های درون سازمانی‌ و برون سازمانی بسیار زیادی صورت می‌گیرد.

قوه قضائیه استان قزوین با جمعیت 3 هزار نفری به مردم خدمت‌رسانی می‌کند

این مسئول ادامه داد: مجموعه قوه قضائیه استان قزوین با جمعیت 3 هزار نفری با تعامل و همکاری بسیار صمیمانه و در راستای قانون، انواع خدمت‌ها را به مردم این استان ارائه می‌دهد و همه نیروهای این نهاد، خدمت‌رسانی به مردم را افتخار بزرگی برای خود می‌دانند.

انصاری خاطرنشان کرد: ایجاد یک فضای امن اجتماعی و اقتصادی بخشی از وظایف قوه قضائیه استان قزوین است که با تعامل با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی تحقق پیدا کرده و این مهم موجب پیشرفت استان قزوین شده است.

وی عنوان کرد: قوه قضائیه استان قزوین در پاسخ عادلانه به مردم غیور ایران اسلامی بسیار تلاش کرده است و برنامه‌های دقیق و منسجمی را در این مسیر اجرا کرده و به موفقیت دست یافته است.

اهداف قوه قضائیه استان قزوین در سال 90 محقق شد

رئیس دادگستری استان قزوین بیان کرد: قوه قضائیه استان قزوین به دلیل تدوین برنامه‌های دقیق و نظام‌مند در سال 90 به یک تحول بنیادی دست پیدا کرد و نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشت و این پیشرفت برای ملت شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاملاً محسوس بود.

این مسئول بیان کرد: قوه قضائیه استان قزوین با تعامل بسیار مفید و هدفمندی که با همه دستگاه‌های مرتبط با فعالیت‌های قضایی در استان قزوین دارد، توانسته بسیاری از جرایم را به صفر برساند.

وی یادآور شد: قوه قضائیه استان قزوین برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای فرهنگ‌سازی دارد تا از این راه از جرایم پیشگیری کند و برنامه‌های سال 90 برای تحقق این هدف مهم تحقق پیدا کرد و گام‌های بسیار زیادی در این مسیر برداشته شد.

این مسئول قوه قضائیه، استان قزوین را استانی پیشرو در مسیر گسترش عدل و ایجاد امنیت اجتماعی که لازمه توسعه و پیشرفت است، معرفی کرده و از تلاش‌های همه مسئولان استان قزوین در تحقق این مهم تشکر کرد.

انصاری تشریح کرد: قوه قضائیه استان قزوین در برگزاری انتخابات تلاش‌های بسیاری کرد و برای نمونه انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاباتی سالم و قانونمند بود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های قوه قضائیه استان قزوین در سال 91 مشخص و برنامه‌ریزی‌های راهبردی برای تحقق این اهداف انجام شده و همه چیز برای دستیابی به اهداف قوه قضائیه این استان فراهم شده است و با همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی مانند سال گذشته به اهداف خود دست پیدا خواهیم کرد.

دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در بهترین شرایط تعامل قرار دارند

رئیس دادگستری استان قزوین تصریح کرد: همه دستگاه‌های و سازمان‌های اجرایی استان قزوین در بهترین شرایط تعاملی قرار دارند و در اجرای برنامه‌های قوه قضائیه استان قزوین همه سازمان‌های این استان همکاری لازم را انجام می‌دهند و این همکاری سبب پیشرفت همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها در استان قزوین خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: قوه قضائیه استان قزوین در راستای حل مشکلات مردم شریف این استان با سازمان‌های دیگر در تعامل است و تعامل در خارج از این محدوده یک تعامل فرعی برای این نهاد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول