اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان:

15 آموزشگاه جدید به آموزش و پرورش لرستان تحویل داده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از تحویل 15 آموزشگاه جدید در مهرماه سال جاری به آموزش و پرورش استان خبر داد.

15 آموزشگاه جدید به آموزش و پرورش لرستان تحویل داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، حسین اسدی‌پور در ستاد پروژه مهر استان لرستان گفت: این تعداد آموزشگاه با 83 کلاس درس، تا اوایل مهر ماه سال جاری آماده و تحویل آموزش و پرورش می‌شوند.

وی هم‌چنین از تجهیز و آماده‌سازی آموزشگاه‌ها برای اجرای نظام آموزشی جدید خبر داد و گفت: 334 آموزشگاه برای تعمیر و تجهیز توسط مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان به اداره‌کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان معرفی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز در این جلسه گفت: با وجود اینکه آغاز فعالیت پروژه مهر از 15 خرداد تا 15 مهرماه است اما آموزش و پرورش استان در راستای تحول بنیادین بخش عمده‌ای از فعالیت‌های پروژه مهر هم‌چون ‌تجهیز و تعمیر مدارس را دستور کار اجرایی قرار داده است.

علی ماکنعلی اضافه کرد: با تلاش همکاران و تشکیل تیم‌های نظارتی به منظور اجرای مطلوب فعالیت‌های این ستاد انتظار می‌رود امسال جزو استان‌های برتر در زمینه پروژه مهر باشیم.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول