اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 40 شرکت خصوصی صورت گرفت

نمایش توانایی‌های صنعت ارتباطات در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: سومین دوره نمایشگاه مخابرات، اطلاع‌رسانی و صنایع وابسته با حضور بیش از 40 مجموعه از شرکت‌های خصوصی و دولتی برپا شد.

نمایش توانایی‌های صنعت ارتباطات در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان رسول محققیان صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه، اطلاع‌رسانی و صنایع وابسته طی پیامی که توسط محمدحسن خدیور مدیر امور فرهنگی و ارتباطات این شرکت قرائت شد، اظهار داشت: ایران اسلامی در منطقه‌ای واقع شده است که از رشد بسیار مناسبی در زیرساخت‌های مخابراتی و فناوری اطلاعات بهره‌مند است.

وی ادامه داد: از این‌روست که می‌تواند به تحقق اهداف بلند مدت خود به ویژه در راستای چشم‌انداز 20 ساله و افق 1404 با اتکا به نیروهای متخصص و منابع انسانی ارزشمند خود دل‌گرم باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اذعان داشت: در سال‌های اخیر حضور پررنگ ایران در سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به کسب جایگاهی مناسب در میان دیگر کشورها کمک کرده تا جایی که زمینه حضور موفق شرکت‌ها و مشاوران توانمند کشور در بازارهای جهانی را فراهم ساخته است.

وی در ادامه این پیام آورده است: به جرأت می‌توان گفت کشور در سال‌های اخیر به لحاظ کمی و کیفی رشد قابل قبولی را در صنعت مخابرات حاصل ساخته و از این رهگذر مسئولان و سازمان‌های مرتبط با حضور پررنگ و قدرتمند در مجامع و نمایشگاه‌های مختلف، زمینه‌ساز ظهور و بروز بخش دولتی و خصوصی ایران در کشورهای نیازمند خدمات مخابراتی و اپراتوری هستند.

محققیان با اشاره به برپایی سومین نمایشگاه مخابرات تصریح کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در سال جاری با هدف انتقال توانایی‌های علمی و اجرایی صنعت ارتباطات و ایجاد زمینه‌ای برای بروز و ظهور ظرفیت‌های این بخش، سومین دوره نمایشگاه مخابرات، اطلاع‌رسانی و صنایع وابسته را با حضور بیش از 40 مجموعه از شرکت‌های خصوصی و دولتی برپا کرده است.

وی با اشاره به این رویداد علمی - تخصصی تحت عنوان COMTEX2012 اذعان داشت: مفتخریم که چندین نشست و میزگرد خبری و علمی را نیز با حضور متخصصان و کارشناسان سازمانی برنامه‌ریزی کرده است تا بار علمی نمایشگاه، هم‌راستا با دیگر بخش‌ها ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین نمایشگاه تخصصی مخابرات، اطلاع‌‌رسانی و صنایع وابسته (COMTEX2012) از 31 خرداد تا سه تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول