اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

فرهنگسازی در بخش مهدویت ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: باید فرهنگ مهدویت به وجود انسان‌ها راه یافته و فرهنگ‌سازی لازم را در این رابطه انجام دهیم.

فرهنگسازی در بخش مهدویت ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در همایش فرهنگی آموزشی مدیران کانون‌های تخصصی مهدویت سراسر کشور که از سری برنامه‌های ظهور آفتاب در مجتمع دلگشای چالوس برگزار شد، خطاب به مدیران کانون‌های مهدویت بیان داشت: کار شما سفیران و سنگربانان امر ترویج و فرهنگ‌سازی نماز و مهدویت مساجد که لیاقت پیدا کردید در کسوت مقدس ترویج امور مساجد در صحنه حضور یابید قابل تقدیر و ستودنی است.

وی اظهار داشت: باید قدر این فرصت را دانسته و بار سنگین مسئولیتی که بر دوش دارید را به سرمنزل مقصود برسانید.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه عالم هستی نمی‌تواند بدون حجت باشد، تاکید کرد: اگر بر روی زمین حجتی نباشد همه چیز نابود خواهد شد، حجت حقیقی روی زمین ذات اقدس الهی است و قدرت و ولایت مطلقه از آن او است.

وی با بیان اینکه بیش از 500 کانون مساجد در استان تشکیل شده و فعال است، تصریح کرد: در نظر داریم تا بر اساس طرح توسعه 5 ساله این تعداد را به حد نصاب تعیین شده برسانیم.

ابراهیمی با بیان اینکه ولایت امام زمان (عج) با 69 سال غیبت صغری همراه بود اما بی‌ارتباط با مردم نبود، بیان داشت: باید فرهنگ مهدویت به وجود انسان‌ها راه یافته و فرهنگ‌سازی لازم را در این رابطه انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه کاستی‌های خود را به حساب اسلام نگذاریم، گفت: مقابله با استکبار و هجمه‌های سنگینی که از سوی دشمنان بر ما روا داشته می‌شود حضور چشمگیرانه می‌طلبد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: روندهای خزنده استعمار با وجود همه خدماتی که در سطح بسیار وسیع صورت می‌گیرد قابل تامل است و قضایای مربوط به این امر عمیق‌تر از آن است که سطحی‌نگری داشته باشیم.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول