اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت تأکید کرد

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در جیرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: هیچ پروژه و طرح جدیدی در شهرستان جیرفت اجرا نمی‌شود، مگر زمانی که پروژه‌های در دست اجرا به اتمام رسیده باشند.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی در این شهرستان اظهار داشت: این نشست در راستای تحلیل و تبیین قانون برنامه پنجم توسعه و نوع توزیع اعتبارات در شهرستان جیرفت برگزار شده است.

وی افزود: یکی از کارهای بسیار خوب استانداری کرمان این است که اختیارات کل توزیع اعتبارات به فرمانداران شهرستان‌ها تفویض شده است.

غنچه‌پور تصریح کرد: فرمانداران با توجه شناختی که از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان خود دارند، می‌توانند، طرح‌ها را اولویت‌بندی کنند.

وی ابراز داشت: بر همین اساس سال گذشته نیز این برنامه اجرا شد که نتیجه بسیار خوبی را در زمینه‌های مختلف داشته است.

غنچه‌پور عنوان کرد: باید کمیته برنامه‌ریزی با رعایت کامل و دقیق دستورالعمل ابلاغی در چارچوب سند توسعه شهرستان گام بردارد.

فرماندار جیرفت گفت: طرح‌های کوچک زیر 500 میلیون تومان بنا به نظر دستگاه مربوطه اجرایی می‌شود.

غنچه‌پور بیان داشت: متوسط اعتبارات میان 500 میلیون تا 2 میلیارد تومان پس از مطالعه و تأیید نقشه‌های اجرایی توسط دفتر فنی استانداری کرمان اجرا می‌شود.

وی اذعان داشت: برای اعتبارات بیش از 2 میلیارد تومان نیز باید با اخذ نظر مشاور، پروژه مطالعاتی آن به طور دقیق انجام بگیرد.

غنچه‌پور اولویت نخست را مصوبات سفرها ذکر کرد و افزود: تمام تعهداتی که در گذشته داده شده است و همچنین مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری باید به صورت کامل انجام شود.

وی اظهار داشت: هیچ پروژه و طرح جدیدی اجرا نمی‌شود، مگر زمانی که پروژه‌های در دست اجرا به اتمام رسیده باشند.

غنچه‌پور تصریح کرد: با هماهنگی تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی و تأیید نماینده مردم شهرستان جیرفت در مجلس شورای اسلامی تصمیم‌گیری نهایی در زمینه تصویب سند برای ابلاغ به استان انجام می‌گیرد.

وی افزود: باید طی مدت یک هفته مدیران دستگاه‌های اجرایی با ارائه نظرها و پیشنهادهای خود در این راستا برنامه تنظیم شده‌ای را طراحی کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول