اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و پایانه‌های همدان:

نصب دوربین‌های کنترل سرعت در محورهای همدان آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: در راستای افزایش ایمنی در سفرهای تابستانی و به منظور کنترل سرعت وسایل نقلیه در جاده‌ها، نصب دوربین‌های کنترل سرعت در محورهای همدان آغاز شد.

نصب دوربین‌های کنترل سرعت در محورهای همدان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان، بابک قهرمانی اظهار داشت: با استفاده از اعتبارات استانی نسبت به تهیه دوربین‌های کنترل سرعت و نصب این دوربین‌ها در محور سه‌راهی روعان به همدان اقدام شد. 

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد این دوربین‌ها گفت: دوربین‌های کنترل سرعت مورد استفاده به صورت راداری عمل کرده و با توجه به سیستم تعریف شده آنها، از وسایل نقلیه‌ای که با سرعت غیر مجاز در این محور  تردد می‌کنند تصویربرداری می‌شود.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان خاطر نشان کرد: این دوربین‌ها قابلیت برداشت تصویر از روبرو و پشت وسیله نقلیه و همچنین در هنگام شب را دارند و تصاویر ثبت شده به صورت اتوماتیک به مرکز مدیریت راه‌های استان و مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی استان ارسال می‌شود. 

وی افزود: با توجه به ثبت تصویری تخلف و ارسال برای مرکز مدیریت راه‌های استان و مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی، کنترل و جلوگیری از ادامه تردد راننده متخلف و اعمال قوانین جرائم رانندگی همراه با تصویر تخلف صورت گرفته اجرا می‌شود و همین عامل باعث رعایت سرعت مطمئنه و نهادینه شدن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خواهد شد.

قهرمانی افزود: یکی از اهداف اصلی فعالیت این اداره کاهش تصادفات و خطرات جاده‌ای است و با توجه به اینکه کنترل سرعت خودرو نقش بسزایی را در پایین آوردن حوادث و اتفاقات جاده‌ای دارد مقرر شده در آینده نزدیک و با استفاده از اعتبارات ملی دوربین‌های کنترل سرعت در سایر محورهای استان نیز نصب شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول