اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی کرمان:

پرونده تجاوز به عنف سریالی در کرمان نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: هیچ پرونده تجاوز به عنف سریالی در استان کرمان کشف نشده، باقی نمانده است.

پرونده تجاوز به عنف سریالی در کرمان نداریم

هوشنگ پوررضاقلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به مواردی از تجاوز به عنف سریالی در کرمان اظهار داشت: یک متجاوز به عنف به صورت سریالی در سال 89 با عنوان مامور آب، برق و یا گاز به خانه‌های مردم کرمان وارد می‌شد که دستگیر و در تاریخ 18 خرداد ماه سال گذشته اعدام شد.

وی با بیان اینکه روند تجاوز به عنف به صورت سریالی پس از دستگیری این فرد نیز در مکان‌های عمومی همچنان ادامه داشت، تصریح کرد: فردی به نام "مجید - س" در تاریخ 21 تیر ماه سال گذشته در این زمینه دستگیر شد و وی نیز پس از اعتراف به بیش از 50 مورد تجاوز به عنف به اعدام محکوم شد.

پوررضاقلی اذعان داشت: در زمینه تجاوز به عنف به صورت سریالی هفت جرم کشف نشده و مبهم مانده بود که در اقدامات هیچ یک از این دو مجرم نبود.

وی گفت: مجرم هفت جرم باقیمانده نیز در دو روز مانده به پایان سال گذشته با انجام اقدامات علمی پیشرفته بر اساس استانداردهای جهانی دستگیر شد.

پوررضاقلی تصریح کرد: این مجرم برخلاف دو مجرم دیگر دست به سرقت نیز می‌زده است.

وی با بیان اینکه این مجرم 24 ساله و بیکار است، گفت: این فرد دارای سابقه جرائم جنسی بوده و از روی دیوار به داخل منزل مردم وارد می‌شده و به صورت وحشیانه و خشن عمل می‌کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با دستگیری این فرد هیچ پرونده تجاوز به عنف سریالی در استان کرمان کشف نشده باقی نمانده است.

 

هتک حرمت یک زن به دست افاغنه رقم خورد

پوررضاقلی همچنین در باره کشف یک تجاوز به عنف انفرادی در کرمان ابراز داشت: خانمی در تاریخ سوم خرداد ماه سال گذشته نسبت به ربوده شدن توسط چهار نفر از اتباع افاغنه و انجام تجاوز خبر داد.

وی با بیان اینکه این زن پس از مدتی متوجه بارداری خود شد، افزود: بر اساس نظر پزشکان سقط جنین برای وی خطرناک تشخیص داده شد و این فرد نوزاد خود را به دنیا آورد.

پوررضاقلی تصریح کرد: پس از هشت ماه انجام عملیات سخت افاغنه متجاوز در این پرونده دستگیر شدند و با انجام آزمایش مشخص شد، این نوزاد متعلق به کدام یک از این افراد است.

وی با اشاره به اینکه هر چهار افاغنه از افاغنه غیر مجاز بوده‌اند، ابراز داشت: 14 درصد از جرائم در استان کرمان توسط اتباع افغانی انجام می‌شود.

 

"روحو" هم به دام افتاد

پوررضاقلی همچنین از دستگیری قاتل فراری و متجاوز به عنف با نام‌های "تقو" و "روحو" در کرمان خبر داد و افزود: این فرد از اراذل و اوباش کرمان بود.

وی افزود: "روحو" 31 سال دارد و از سال 85 به علت یک فقره قتل و تجاوز به عنف به زن شوهردار در حال فرار بود که دستگیر شد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول