اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجمین تصادف مرگبار در تقاطع اسلام‌آباد پارس‌آباد

محور پارس‌آباد - سربند دو بانده می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه سربند – پارس‌آباد گفت: بعد از مطالعات اولیه برای دو بانده کردن محور پارس‌آباد – سربند به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

محور پارس‌آباد - سربند دو بانده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قدیم‌پور عصر امروز در نشست با فرماندار پارس‌آباد اظهار داشت: در چند ماه اخیر تصادفات خونباری در این محور به دلیل کم عرض بودن جاده رخ داده است که به نظر می‌رسد این نقطه حادثه‌خیز به طول 20 کیلومتر باید به سرعت دو بانده شده تا از بروز تصادفات خونین دیگر جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: البته در اکثر این تصادفات رانندگان به دلیل سرعت بیش از حد مقصر اصلی بودند ولی با پیگیری‌های انجام شده، قرار است به زودی عملیات اجرایی دو بانده شدن محور پارس‌آباد تا پلیس راه سربند که از محورهای حادثه‌خیز استان اردبیل به شمار می‌رود، دو بانده شده و رفت و آمد به سهولت انجام شود.

قدیم‌پور به حادثه تلخ و تأسف‌بار رانندگی در صبح امروز اشاره کرد و ادامه داد: در این حادثه رانندگی که در محور پارس‌آباد – سربند رخ داد، بر اثر برخورد شدید خودروی پژو با اتوبوس شرکت واحد در تقاطع اسلام‌آباد دو نفر از سرنشینان خودروی پژو مصدوم شدند که بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل وخیم بودن حال آنها هر دو جان خود را از دست دادند.

این مسئول بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار مورد تصادف منجر به فوت در 20 کیلومتری محور اردبیل – پارس‌آباد به ویژه تقاطع اسلام‌آباد که از نقاط حادثه‌خیز استان اردبیل به شمار می‌رود، رخ داده که منجر به مرگ و میر هموطنانمان شده است.

وی علت وقوع این سانحه را انحراف به چپ از سوی راننده پژو اعلام کرد و از رانندگان وسایط نقلیه خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه حرکت با سرعت مطمئنه و توصیه‌های ایمنی از وقوع چنین حوادث مرگبار جلوگیری کنند.

به گزارش فارس، فرمانده پلیس راه سربند – پارس‌آباد همچنین از شهروندان خواست تا در بروز سوانح رانندگی از تجمع در محیط حادثه خودداری کرده و نیروهای امدادی، انتظامی و اورژانس را در انجام وظیفه یاری دهند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول