اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان:

شهید بهشتی سند حقانیت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: شهید بهشتی سند حقانیت انقلاب اسلامی است.

شهید بهشتی سند حقانیت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا حسنی‌سعدی عصر دیروز در مراسم غبارروبی و گل‌افشانی قبور مطهر شهدای شهر کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: شهید بهشتی سند حقانیت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: گلزار شهدای شهر کرمان بیشترین شهید در استان را دارد که قبور مطهر شهدای شاخصی از جمله یوسف الهی، تقی ابوسعیدی، مغفوری، کاظمی و کاویانی در این گلزار قرار دارد.

حسنی‌سعدی با گرامیداشت هفته پاسدار تصریح کرد: سپاه پاسداران تا سال 61 تعداد 32 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و 400 نفر از شهدای مدفون در گلزار شهدای شهر کرمان از افراد کادر رسمی و فرماندهان سپاه هستند.

وی با بیان خاطراتی از شهدا و کرامات آنها بیان داشت: شهید کاویانی که جدید الاسلام بوده، به شدت حافظ بیت‌المال بود و اعمال و رفتار شهدای ما انسان را تکان می‌دهد و ما را بیدار می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: ما به زیارت قبور شهدا آمده‌ایم تا با آنها تجدید عهد و پیمان کنیم، شهدایی که مانند شهدای کربلا از امام خود دفاع کردند و به او وفادار بودند.

وی گفت: شهدای ما تا آخر از امام، امت، ولایت و انقلاب اسلامی دفاع کرده و جان خود را فدا کردند و از ما سئوال خواهد شد که چقدر برای انقلاب و مملکت خدمت کرده و تا چه حد پشتیبان امام خود بوده‌ایم.

در این مراسم قبور مطهر شهدا توسط مردم و مسئولان گلباران شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول