اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خواستار شد

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با مرکز فقهی ائمه اطهار

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بر همکاری و تعامل این دانشگاه با مرکز فقهی ائمه اطهار وابسته به دفتر آیت‌الله فاضل‌لنکرانی تاکید کرد.

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با مرکز فقهی ائمه اطهار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دکتر حسین بلندی در حاشیه نشست مسئولان و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان مرکز فقهی ائمه اطهار با اشاره به خاطره‌ای از دیدار با آیت‌الله فاضل‌لنکرانی در زمانی که این مرجع تقلید در قید حیات بودند افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی برای مسائل فرهنگی جایگاه و ارزش ویژه‌ای قائل شده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم تصریح کرد: در گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم وابسته به یکی از مناطق دانشگاه آزاد بود ولی ما با توجه به جایگاه قم منطقه‌ای مستقل را تشکیل دادیم.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام الهیان به عنوان رئیس منطقه 18 دانشگاه آزاد اسلامی که مختص قم است انتخاب شده‌اند افزود: به تازگی دکتر قاسمی نیز به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم منصوب شده‌ است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه نهادهای علمی باید در زمینه مبانی فرهنگی و اعتقادی تلاش و برنامه‌ریزی جدی داشته باشند گفت: همه باید در یک راستا با هدف پیشرفت کشور تلاش کنیم.

بلندی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مسئول تبیین پارامترهای فرهنگی شده است افزود: این مسئولیت از سوی شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شده است.

وی در پایان از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مرکز فقهی ائمه اطهار خبر داد و گفت: امیدواریم که بتوانیم در زمینه‌های علمی تفاهم‌نامه‌های همکاری منعقد کنیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول