اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

وحدت مردم و مسئولان مشکلات را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی، وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

وحدت مردم و مسئولان مشکلات را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرج‌الله عارفی شامگاه پنجشنبه در بازدید از بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: خدمتگزاری بی‌منت وظیفه اصلی همه مسئولان است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است تا مردم با مسئولان خود رابطه نزدیکی داشته باشند.

عارفی تصریح کرد: در نظام اسلامی مردم به عنوان ارباب مسئولان هستند و از این نظر با سایر کشورها و دولت‌های مختلف تفاوت دارد.

وی ابراز داشت: همه مسئولان مدیون فداکاری مردم ایرانی اسلامی هستند، زیرا آنها در تمام صحنه‌های سخت از مسئولان خود حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

عارفی عنوان کرد: نمایندگان مجلس به عنوان ناظر عالی وظیفه دارند در کنار قانونگذاری بر خدماتی که مدیران دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌دهند، نظارت کنند تا قوانین و مقررات به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی، وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

عارفی بیان داشت: این جانب نیز به عنوان نماینده مردم نیز در کنار مدیران تلاش می‌کنم تا مشکلات مردم به ویژه در حوزه جیرفت و عنبرآباد را به حداقل برسانم.

وی اذعان داشت: ما همواره آماده شنیدن نظرها و پیشنهادهای مردم هستیم، زیرا با خرد جمعی کارها بهتر انجام می‌گیرند.

به گزارش فارس، نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از روستاهای جهادآباد، شهید بهشتی، شهید سالاری و شهید دهقان‌پور از توابع بخش مرکزی بازدید کردند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول