اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

هدف اصلی حلقه‌های صالحین مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: هدف اصلی برپایی حلقه‌های صالحین مقابله با جنگ نرم دشمنان و مستکبران است.

هدف اصلی حلقه‌های صالحین مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، همایش بزرگ حامیان ولایت شهرستان بویین زهرا پنجشنبه شب با حضور اعضا، ارکان و سرگروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) بخش دشتابی از توابع شهرستان بویین ‌زهرا برگزار شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در این همایش با بیان اینکه ماه‌های رجب و شعبان از فضائل معنوی بسیار ارزشمند و فراوانی برخوردار بوده و لزوم دعا و نیایش در این ماه‌های قمری بسیار زیاد است، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده که همواره انسان‌های باتقوا و دیندار را دوست‌ داشته و آنها را در مسائل و مشکلات زندگی یاری رسانده و کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان و به ویژه شیعیان باید همواره باید در مسیر حق و دستیابی به سعادت و کمال گام بردارند، افزود: قطعا قدرت معنوی مسلمانان در هر زمان موجب شکست و خفت دشمنان و مستکبران عالم شده و آنها را از اهداف و دسیسه‌های خویش مأیوس می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با قدردانی از حضور پرشکوه و با نشاط اعضا و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در این گرد‌همایی بیان کرد: حضور امروز نشان دهنده آمادگی و صلابت همیشگی بسیجیان در راه پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های والا و ناب انقلاب اسلامی است.

سردار آبنوش با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنانش بسیج را همواره راه خدا نامیده و بر آن تاکید می‌ورزند، عنوان کرد: ملت ایران همواره در طول 33 سالی که از عمر جاودانه انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران می گذرد به خوبی نشان داده‌اند که پشتیبان و حامی اصلی ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل بوده‌ و این راه را همچنان تا ابد ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به نقش ویژه بسیج در هدایت و بصیرت‌افزایی در جامعه تصریح کرد: بسیج همواره به عنوان یک شاخص بزرگ و پایدار در مسیر ملت قرار داشته و همه ما موظفیم که خود را با این شاخص سنجیده و به جلو حرکت کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند بسیجی کسی است که در راه خدا گام برداشته و در این صراط جهاد می‌کند افزود: تمام جملات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری برای ملت ولایت مدار و شهید پرور ایران اسلامی مایه خیر و برکت فراوان بوده و ملت تا زمانی که پیرو مکتب ولایت باشند قطعا به پیروزی و عزت حقیقی و جاودانه رسیده و در بین ملت‌ها و حکومت‌های دیگر سرافراز و سربلند می‌شوند.

سردار آبنوش با تبیین ویژگی‌ها و شاخصه‌های یک بسیجی در شرایط کنونی بیان کرد: بسیجی در زمان کنونی کسی است که تمام رفتار، حرکات و کردار وی برای دیگر مایه عبرت و الگوگیری بوده و هدفش همواره برای اشخاص و افراد دیگر مایه الگوگیری و عبرت‌گیری باشد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما از سه جبهه متفاوت با دشمنان در حال جنگ بوده است، عنوان کرد: جبهه نخست همان جنگ سرد و مبارزه نظامی بود که رزمندگان و بسیجیان با اقتدار و سرافرازی تمام آن را پشت سر گذاشته و به پیروزی حقیقی در آن رسیدند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: جبهه دیگر جنگ نیمه سخت و غائله‌هایی مانند کردستان بوده که ملت ایران در چند سال اخیر همواره با آن روبه‌رو بوده است.

سردار آبنوش با بیان اینکه جنگ نرم و شبیخون فرهنگی مهم‌ترین جبهه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده است، افزود: در این جنگ باید با حفظ روحیه ارزشی و اعتقادی در خود زمینه را برای شکست نقشه‌های دشمنان و مستکبران عالم فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان در عرصه جنگ نرم تسخیر قلوب پاک و با بصیرت جوانان است، افزود: ذهن، اندیشه‌ها و افکار جوانان و نوجوانان کشور در این جنگ نابرابر مورد نظر دشمن بوده و استکبار با برنامه‌ریزی‌های خود همواره سعی را بر این گذاشته که به اعتقادات و اصول اسلامی لطمه وارد کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به تأثیر شگرف و فراوان برپایی حلقه‌های شجره طیبه صالحین در مناطق و روستا‌ها مختلف کشور اظهار کرد: نتیجه و عصاره برگزاری محافل صالحین در مساجد و پایگاه‌ها باید شبهه زدایی و تقویت باور‌های دینی در راستای افزایش علوم و معارف دین مقدس اسلام باشد.

سردار آبنوش با اشاره به تلاش ماهواره‌ها در تخریب باور‌ها و آرمان‌ها دینی تصریح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای روزانه با پخش انواع تصاویر و فیلم‌های ضد ارزشی و فرهنگی خود به دنبال این هستند که مردم را نسبت به اهداف و معیار‌های الهی سست کرده و موجب مأیوس شدن آنها از اصل نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه شوند.

گفتنی است استقبال بسیار گرم و پرشور نوجوانان و جوانان عضو حلقه‌های شجره طیبه صالحین شهر ارداق از فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) حین ورود وی به فضای همایش بزرگ حامیان ولایت و تکبیر‌های بلند "فرمانده آزاده آماده‌ایم، آماده" از سوی حاضران از حاشیه‌های بسیار جالب و تأثیرگذار این همایش باشکوه بود.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول