اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران:

واحد نمایش مسجد جمکران راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از راه‌اندازی واحد نمایش مسجد مقدس جمکران خبر داد.

واحد نمایش مسجد جمکران راه‌اندازی شد

حجت الاسلام مرتضی وافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به راه‌اندازی واحد نمایش معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: این واحد از نوروز 91 با اجرای نمایش میدانی دیدار در مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: دومین کار نمایشی این واحد اجرای نمایش «از جمکران تا بیکران» بود که در سالن مصلی برگزار و با استقبال خوبی همراه شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به آمادگی مسجد مقدس جمکران برای حمایت از تئاترها و نمایش‌هایی با مضامین مهدویت و انتظار اظهار کرد: نمایش وعده موعود نیز یکی از تئاترهای مذهبی با پس زمینه‌های مهدویت و انتظار است که در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود.

وافی از انتشار فراخوان تئاتر ملی جمکران در ایام نیمه شعبان خبر داد و افزود: در این فراخوان از تمام گروه‌های نمایشی دعوت می‌شود تا فعالیت‌های نمایشی خود که با مضامین مهدوی هستند را به مسجد مقدس جمکران معرفی کنند تا در ایام نوروز سال 1392، این نمایش‌ها در مسجد مقدس جمکران اجرا شود.

وی در پایان با اشاره به انتشار فراخوان عکس، تصویرسازی و پوستر خاطر نشان کرد: واحد هنرهای تجسمی مسجد مقدس جمکران بانی این فرآیند است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.jmcu.ir مراجعه کرده و از شرایط حضور در این فرأیند مطلع شوند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول