اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنقرو کلیایی:

قرآن مسلمانان را به ایستادگی در برابر دشمنان فرا می‌خواند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنقرو کلیایی گفت: قرآن در عرصه سیاسی به وحدت همه مسلمانان در برابر دشمن مشترک خود تاکید داشته و همواره آنها را به ایستادگی در برابر دشمنان فرا می‌خواند.

قرآن مسلمانان را به ایستادگی در برابر دشمنان فرا می‌خواند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌الله برقراری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن، مانور اتحاد عملی همه مسلمانان است.

امام جمعه سنقر وکلیایی تصریح کرد: باید زمینه‌های وحدت هر چه بیشتر مسلمانان در این مسابقات فراهم شود.

برقراری با بیان اینکه قرآن زمینه‌ساز صلاح و رستگاری بشری است، افزود: وارد شدن فکر قرآن در زندگی همه مسلمانان جهان، در رشد و پیشرفت آنها تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: اگر در این مسابقات زمینه‌هایی فراهم شود تا فرهنگ قرآنی را در جامعه نهادینه کند، به‌طور قطع زمینه‌های پیشرفت مسلمانان در سراسر جهان فراهم می‌شود.

برقراری اظهار کرد: قرآن به‌عنوان آخرین سفارش پیامبر(ص) توانسته است همچنان حرف‌های نو را در تمامی جوامع تدوین کند و مایه سعادت و خوشبختی بشر باشد.

امام جمعه سنقرو کلیایی با تاکید بر اینکه قرآن کارآیی متنوعی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جهان دارد، گفت: قرآن در عرصه سیاسی به وحدت همه مسلمانان در برابر دشمن مشترک خود تاکید داشته و همواره آنها را به ایستادگی در برابر دشمنان فرا می‌خواند، بنابراین مسلمانان جهان باید در این راستا از تلاش دست برنداشته و با دشمنان مقابله کنند.

برقراری با بیان اینکه قرآن کتاب زندگی است، افزود: با قرآن می‌توان در تمامی عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی زندگی کرد و آموزه‌های آن‌ را چراغ راه خود دانست.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول