اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد سه نور صورت می‌گیرد

پخش ویژه برنامه «از چشمه کوثر» در رادیو معارف

خبرگزاری فارس: ویژه برنامه زنده «از چشمه کوثر» به مناسبت ایام میلاد حضرت امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل (ع) و حضرت امام سجاد(ع) از رادیو معارف پخش می‌شود.

پخش ویژه برنامه «از چشمه کوثر» در رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، به مناسبت ایام فرخنده میلاد سه نور از انوار پرفروغ خاندان عصمت حضرت امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع) و حضرت امام سجاد (ع)، ویژه برنامه زنده‌ «از چشمه کوثر» شریک شادی معارف‌جویان خواهد بود.

این ویژه برنامه در روز اول پخش مصادف با روز میلاد امام حسین علیه‌السلام به نسب ایشان و ساختار تربیتی آن امام همام با توجه به سه اصل وراثت، محیط و خانواده با تاکید بر نقش تربیتی نبوی، علوی و فاطمی می‌پردازد. همچنین در این برنامه به خلقیات به ارث برده امام از پیامبر اکرم(ص) مانند اقتدار آمیخته با رحمت، تبلیغ دین، شجاعت، شهامت و به اخلاق اجتماعی امام با بررسی مصداق رفتار اجتماعی ایشان پرداخته می‌شود.

در روز دوم ویژه برنامه زنده «از چشمه کوثر» که مصادف با روز میلاد حضرت اباالفضل العباس علیه‌السلام است نسب آن حضرت، نقش تربیتی پدر و مادر بزرگوار ایشان و برجسته‌سازی نقش مادر در تربیت ولایی فرزند بررسی می‌شود.

در روز سوم این ویژه برنامه که مصادف با میلاد خجسته حضرت امام سجاد است به سیره تربیتی ایشان بر اساس رساله حقوق آن حضرت پرداخته می‌شود. کارشناسان این سه روز حجج اسلام میرحسینی و درّانی هستند.

ویژه برنامه زنده «از چشمه کوثر» کاری از گروه فقه و سیره به تهیه کنندگی، سردبیری و نویسندگی ابوالفضل سلیمانی، دستیاری امیرعباس خاقانی و اجرای رضا هدایت‌فر از سوم تا پنجم از ساعت 9 تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول