اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات جای تقدیر دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات بر شبکه‌های جاسوسی و خرابکاری کشورهای همسایه جای تقدیر دارد.

اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات جای تقدیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز اظهار داشت: سربازان گمنام حضرت ولیعصر(عج) در یکی دو هفته اخیر توانستند با نفوذ در شبکه‌های گسترده اطلاعاتی دشمن و دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای نقشه آنان را خنثی و از توطئه‌ها جلوگیری کنند.

به گفته وی، مردم به دلایل امنیتی هنوز در جریان دقیق این اقدام ارزشمند قرار نگرفته‌اند و به محض اطلاع‌رسانی پی خواهند برد که کار انجام شده بسیار مقتدرانه و ارزشمند است.

خطیب نماز جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز میلاد با سعادت حضرت ابا عبدالله‌الحسین سیدالشهدا و روز پاسدار تصریح کرد: پاسداران ولایت و رهبری و ارزش‌های انقلاب از متن مردم برخاستند و به عنوان یک نهاد مردمی همواره مدافع ولایت بوده و در برابر حوادث آماده فداکاری و جانفشانی هستند.

وی سپاه را مجموعه‌ای موفق، پویا و در صحنه توصیف کرد که همواره پیشگام حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام است.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: معماری فضاها، ساخت و سازها و طراحی خیابان و ادارات باید به گونه‌ای باشد که جانبازان با کم‌ترین سختی و متکی به خود امکان تردد داشته باشند.

وی بر لزوم حمایت از خانواده جانبازان و همسران آنان که با فداکاری رنج جسمی و روحی جانبازان را به جان خریده‌اند، تاکید کرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به هفتم تیر‌ماه سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و جمعی از یاران باوفای وی، گفت: حادثه هفتم تیر اگر در هر کجای دنیا اتفاق افتاده بود، کشور را به سقوط می‌کشاند اما مردم ایران این حادثه را تحمل کردند و بعد از 31 سال از گذشت آن، نظام و دستگاه قضایی به مراتب پایدارتر و مستحکم‌تر از گذشته شده است.

به گفته وی، اگر قوه قضائیه درست عمل کند تمام کشور اصلاح می‌شود و اگر نادرست عمل کند می‌تواند تباهی جامعه‌ را رقم بزند چنانکه در چند روز اخیر در مصر یک حکم غیرقانونی دستگاه قضایی توانست حکومت باقی مانده از مبارک را تمدید کند.

امام جمعه شیراز افزود: قوه قضائیه پیشانی حکومت است و مردم اجرای عدالت را از آن مطالبه می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران به خاطر پیشرفت‌های تکنولوژیک با پیچیدگی‌هایی در عرصه جرم نیز مواجه شده و لازم است که دستگاه قضا در برخورد با جرائم سازمان‌یافته با قدرت وارد شود.

پرهیز از گناه و تاکید بر سدکردن راه خرد و عقلانیت از طریق اصرار بر گناه بخش دیگری از خطبه‌های ایمانی در آیین نماز جمعه این هفته شیراز را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول