اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی با کارکرد علمی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی و اسلامی با کارکرد علم و دانش است.

جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی با کارکرد علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا در حاشیه بازدید از جهاد دانشگاهی سمنان افزود: از امتیازات جهاد دانشگاهی، انقلابی بودن، سر و کار داشتن با نسل جوان پویا و مستعد جامعه در کنار آموزش علم و کار است.

وی اظهار داشت: جهاد دانشگاهی در راستای تحقیقات و پژوهش در موضوعات مختلف و هم‌چنین شکوفایی استعدادها در سطح جامعه بسیار خوب و موفق عمل کرده است.

تقوی‏نیا با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی با کارکرد علم و دانش است، گفت: جهاد دانشگاهی در زمینه گسترش تحقیقات و پژوهش و هم‌چنین علم و فن‏آوری به دستاوردهای خوبی رسیده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در پایان ابراز امیدواری کرد: این اداره بتواند با همکاری و مشارکت جهاد دانشگاهی در زمینه‏های آموزش، قرآن‏آموزی، فرهنگی و مذهبی برنامه‏ها و طرح‏های خوبی را اجرا کند.

در این بازدید، کارشناسان قرآنی و فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان هم حضور داشتند.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول