اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه خبر داد

سرویس‌دهی 42 هیئت ورزشی کهگیلویه به اوقات فراغت دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: 42 هیئت ورزشی کهگیلویه به اوقات فراغت دانش‌آموزان این شهرستان سرویس‌دهی می‌کنند.

سرویس‌دهی 42 هیئت ورزشی کهگیلویه به اوقات فراغت دانش‌آموزان

علی برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار داشت: به جرأت می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در بروز انواع آسیب‌های اجتماعی مربوط به عدم مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح برای بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه توجه ویژه به جوانان و نوجوانان را در اوقات فراغت ضروری دانست و افزود: اگر فعالیت متناسب با هنجارهاى اجتماعى براى آن‌ها در نظر گرفته نشود، ناهنجارى‌هاى اجتماعى بسیارى را سبب خواهد شد.

برومند یکی از بهترین تفریحات در طرح اوقات فراغت را ورزش دانست و افزود: یکى از مهم‌ترین اهداف ورزش آماده‌سازى جسم و روح انسان براى انجام کار مفید و بهتر است و در حقیقت بهترین نوع تفریح که مى‌تواند جسم و روح ما را تقویت کرده و روح را تعالى بخشد ورزش است که هم تفریح بوده و هم سازنده روح است.

وی با اشاره به جمله معروف "عقل سالم در بدن سالم است" گفت: ورزش ضمن آنکه یک عمل تفریحى و نشاط‌‌ آور و سرگرم‌ کننده در ساعات اوقات فراغت است، وسیله‌اى مؤثر در حفظ سلامت بدن و نیرومندى جسم است، همچنین تقویت‌کننده مهارت‌هاى حسى و حرکتى در فرد و در نهایت مى‌تواند موجب افزایش قدرت تفکر فرد شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان این شهرستان جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهرستان با همکاری 24 هیئت ورزشی آقایان و 18 هیئت ورزشی بانوان آماده خدمات و سرویس‌دهی به جوانان و نوجوانان و علاقه‌مندان به ورزش است.

وی رشته‌های فوتبال، شنا، ژیمناستیک، رزمی، اسکیت، والیبال، تنیس روی میز و شطرنج را مورد علاقه نوجوانان و جوانان دانست و گفت: خوشبختانه در این مورد تمام تمهیدات لازم صورت گرفته و به جز استخر که در حال تعمیر است هیچ گونه مشکلی نداریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه ابراز امیدواری کرد که با وجود فعالیت این هیئت‌ها در سطح شهرستان در سال آتی تعداد شرکت‌کنندگان و استفاده‌کنندگان از اماکن ورزشی نسبت به سال گذشته رشد چشمگیرتری داشته باشد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول