اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در شیراز صورت گرفت

افتتاح کتابخانه دیجیتال تخصصی فرق و ادیان

خبرگزاری فارس: کتابخانه دیجیتال تخصصی فرق و ادیان اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس افتتاح شد.

افتتاح کتابخانه دیجیتال تخصصی فرق و ادیان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کتابخانه دیجیتال تخصصی فرق و ادیان در این اداره‌کل اظهار داشت: در کتابخانه دیجیتال تخصصی فرق و ادیان اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس بیش از 4 هزار و 500 جلد کتاب وجود دارد که عموم مردم می‌توانند با مراجعه به این کتابخانه و عضویت در آن، از کتاب‌های مورد نظر استفاده کنند.

حجت‌الاسلام سید ولی‌الله محمودی‌نژاد افزود: کتابخانه دیجیتال تخصصی فرق و ادیان از ساعت هشت صبح تا 14 آماده خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان است.

وی اضافه کرد: در حوزه فرق و مذاهب سایت دفاع پدافند سایبری راه‌اندازی و 5 هزار نسخه از نشریه تخصصی فرق و مذاهب منتشر شده است.

این مسئول با بیان اینکه بحث تبلیغات و فرهنگ در حوزه دین کار آسانی نیست، گفت: هم‌اندیشی در حوزه دین نیازمند برنامه، ابزار، توان، اعتبار و امکانات است.

محمودی‌نژاد اضافه کرد: آن زمان که سازمان تبلیغات اسلامی در گذشته با امکانات کم و محدود فعالیت می‌کرد، تهاجم فرهنگی نبود و پیچیدگی‌های فرهنگی وجود نداشت و ما با ابزار فرهنگی، ایمان و تبلیغ به جنگ دشمن رفتیم و پیروز شدیم اما در شرایط کنونی نیازمند امکانات به منظور برخورد با هجمه‌های فرهنگی دشمنان هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت فراهم‌کردن ابزار و امکانات بیشتر برای سازمان تبلیغات اسلامی به منظور ارائه خدمات بهتر تصریح کرد: بعد از جنگ دشمن با برنامه‌های ضددینی به ملت ما حمله کرد و برای مقابله با این هجمه باید از تمام امکانات موجود بهره ببریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه هیچ کاری بدون سختی و تحمل مشکلات به نتیجه مفید منتهی نمی‌شود، تصریح کرد: برای مقابله با دشمن نباید از سختی‌ها واهمه داشت و اگر چه امروز نمی‌توان انتظار داشت بدون امکانات با دشمن مقابله کرد اما یکسری سختی‌ها در این راه وجود دارد که باید سعی کرد با تحمل آن‌ها به نتیجه رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس در سال 90 گفت: در حوزه قرآنی اعطای 146 مورد مدرک به حافظان قرآنی، تاسیس یک کارگاه آموزشی مدیران موسسات قرآنی، برگزاری 180 برنامه کرسی تلاوت، اجرای 28 محفل انس با قرآن و برپایی 620 مسابقه نورالهدی از جمله برنامه‌های اجرایی فرهنگی در سال گذشته بوده است.

محمودی‌نژاد در ادامه از سایر اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که با همکاری دستگاه‌های مرتبط بتوان اقدامات قابل توجه‌تری را انجام داد.

وی در پایان از تاسیس دو مدرسه علوم و معارف اسلامی دخترانه و پسرانه در شیراز خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز در سخنان کوتاهی اظهار داشت: در قرن 21، دنیا به دهکده جهانی تبدیل شده و استکبار در حال تلاش است که ریاست این دهکده را به ‌دست گیرد.

محمدحسین روزی‌طلب گفت: اینکه دنیا به دهکده جهانی تبدیل شود بسیار پسندیده است اما ما اجازه نمی‌دهیم استکبار رئیس این دهکده شود.

وی با تاکید بر رفع نیازهای جامعه بشری خاطرنشان کرد: غرب تمام توان خود را بر فعالیت در حوزه علوم انسانی گذاشته است و ما نیز باید در مقابل، تمام سعی خود را بر فعالیت در حوزه علوم انسانی اسلامی بگذاریم.

به گزارش فارس، کتابخانه دیجیتال تخصصی فرق و ادیان در اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس افتتاح و همزمان از سایت تبیان فارس و سایت اداره‌کل تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول