اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان اصفهان اعلام کرد

دریافت اجاره‌بها شغلی پردرآمد برای مالکان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان اصفهان گفت: این روزها اجاره دادن مسکن برای مالکان یک درآمدزایی حساب می‌شود.

دریافت اجاره‌بها شغلی پردرآمد برای مالکان

رسول جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت مسکن در استان اصفهان اظهار داشت: بعد از نوساناتی که در سال گذشته در زمینه سکه و ارز داشته‌ایم این عامل تأثیر روانی خود را بر بازار مسکن گذاشت.

وی ادامه داد: این نوسانات سال گذشته موجب افزایش قیمت مسکن قبل از نوروز 91 شد که در نهایت این افزایش بعد از سکون قیمت بازار سکه و ارز در نهایت قیمت مسکن نیز راکد شد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر قیمت مسکن در استان افزایش پیدا نکرده است.

وی با اشاره به وضعیت رهن و اجاره استان گفت: ما هر سال با افزایش قیمت اجاره‌بها رو به ‌رو هستیم و در این روزها نیز این قیمت بدون هیچ‌ گونه ضابطه‌ای افزایش پیدا کرده است.

جهانگیری افزایش اجاره‌بها را همراه با تورم ایجاد شده در جامعه عنوان کرد و افزود: مسئولان کشور برای مهار قیمت اجاره‌بها باید اندیشه‌ای کرده و یک راهکار منطقی را به کار برند.

وی ادامه داد: یک زمانی اجاره دادن مسکن برای مالکان به عنوان یک کمک هزینه زندگی تلقی می‌شد اما در حال حاضر برای این افراد به عنوان یک شغل درآمدزایی حساب می‌شود.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان اصفهان اضافه کرد: باید برای این افزایش بی‌رویه سالانه قیمت رهن و اجاره یک ضمانت اجرایی در نظر گرفته شده و گفتن تنها در این مورد و وعده‌های مکرر کفایت نمی‌کند.

وی در زمینه برخی جریانات سیاسی در کشور و در دنیا در زمینه اقتصاد به ویژه قیمت مسکن گفت: این تأثیر‌های بین‌المللی و داخلی بر روی قیمت‌ها هیچ توجیه اقتصادی نداشته اما با نهایت تأسف نتایج این نشست‌ها بر اقتصاد ما تأثیرگذار است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول