اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی 91-90 صورت گرفت

شرکت فرهنگیان کاشان در 80 دوره آموزش ضمن خدمت

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: فرهنگیان این شهرستان سال تحصیلی 91-90 در 80 دوره آموزش‌های ضمن خدمت با موضوع‌های علمی و آموزشی شرکت کردند.

شرکت فرهنگیان کاشان در 80 دوره آموزش ضمن خدمت

علیرضا فاضل‌دربندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: دسترسی به اطلاعات جدید و کارآمد از جمله موارد موفقیت در آموزش است که در دنیای معاصر نباید نسبت به آن بی‌توجه بود.

وی افزود: بیش از 407 هزار و 831 نفرساعت دوره ضمن خدمت در کاشان برگزار شده و 19 هزار و 809 نفر در آن شرکت کردند که نسبت به سال قبل 78 درصد افزایش داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دوره‌های تخصصی شامل 11 دوره آموزش معلمان دوره ابتدایی، 11 دوره آموزش دبیران راهنمایی و متوسطه گرایش نظری و 12 دوره نیز در حوزه معاونت پرورشی در زمینه‌های مشاوره، تربیت‌بدنی، بهداشت، فرهنگی و هنری برگزار شده است.

به گفته وی، برگزاری 18 دوره به‌صورت الکترونیکی، 15 دوره عمومی با حضور همه فرهنگیان و 15 دوره تخصصی برای گروه‌های خاص مانند هلال‌احمر، پژوهشگران، مدارس هیئت امنایی و بسیج از دیگر دوره‌های آموزش ضمن خدمت فرهنگیان کاشان بوده است.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: به منظور جلوگیری از مشکلات ناشی از قطعی ارتباط و یا سرعت پایین اینترنت، برای نخستین بار، برخی دوره‌های آموزشی به‌صورت الکترونیکی متمرکز برگزار شد.

فاضل‌دربندی اذعان داشت: مرکز آموزش ضمن خدمت فرهنگیان کاشان، 20 درصد از دوره‌های آموزشی را به‌صورت قطبی اجرا کرد که با مشارکت فرهنگیان کاشان، آران و بیدگل، نطنز، زواره، اردستان، بادرود، نائین و میمه برگزار شد. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول