اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

بودجه سنگین سالن سران به شهرداری اصفهان خسارت می‌زند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به هزینه‌های بسیار احداث سالن سران در اصفهان گفت: پرداخت تمامی بودجه سالن سران از سوی شهرداری به شهر خسارت می‌زند.

بودجه سنگین سالن سران به شهرداری اصفهان خسارت می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه اهتمام شهرداری برای اتمام مرکز همایش‌های بین‌المللی قابل ستایش است، اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان عزم خود را در راستای جلوگیری از اتلاف منابع، حق و حقوق مردم و از دست دادن اعتماد سرمایه‌گذاران، جزم کرده و مرکز همایش‌های بین‌المللی را به سرانجام می‌رساند.

وی با تاکید بر اینکه احداث سالن‌های همایش اعتبارات زیادی نیاز دارد، افزود: این پروژه بودجه کلان نیاز دارد، بنابراین باید دولت به تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر قرار باشد تمام بودجه این پروژه را شهرداری پرداخت کند، خسارت زیادی به شهر وارد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌توان پروژه احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی را متوقف کرد، گفت: نمایندگان مردم اصفهان در مجلس باید این مهم که آبرو و حیثیت نظام است را جدی‌تر پی‌گیری کنند.

نصراصفهانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فصل نقل و انتقالات مربیان و بازیکنان فوتبال گفت: بسیاری از مربیان اعلام کرده‌اند که اعتقادی به رعایت سقف قرارداد ندارد و تیم‌های فوتبال به جان هم افتاده‌اند و قراردادهای میلیاردی بین بازیکنان، مربیان و باشگاه‌ها بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم‌های تهرانی برای بازگشت به دوران اوج گذشته خود دست به هر اقدامی می‌زنند، تصریح کرد: این موضوع بر تیم‌های اصفهانی تأثیر گذاشته است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: عادلانه نیست که یک تیم رده اول یک میلیارد تومان بودجه دارد و تیمی دیگر 20 میلیارد و می‌طلبد، تیم‌هایی که هزینه‌های آنها از پول بیت‌المال تأمین می‌شود، بین تیم‌های دسته اول تقسیم شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول