اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس:

صنعت چای نیازمند ساماندهی مدیریت واحد است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی چای را بحث حاکمیتی خواند و گفت: صنعت چای نیازمند ساماندهی مدیریت واحد است.

صنعت چای نیازمند ساماندهی مدیریت واحد است

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، محمدمهدی رهبری‌املشی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان واقعیت‌های جامعه را نیازمند توجه ویژه دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی متکی به مردم است و آنها را باید در تمام شئون زندگی در نظر بگیریم.

وی بر برطرف کردن مشکلات مردم توسط دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: مسائل معیشتی و اقتصادی مردم نیازمند توجه ویژه است.

رهبری‌املشی با اشاره به اینکه در مسائل اقتصادی و معیشتی مردم املش کمتر توجه شده است، تصریح کرد: مشکل شهرستان املش در بخش کشاورزی و بیکاری است.

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، اقتصاد املش را متکی به چای خواند و عنوان کرد: اقتصاد املش بیشترین ضربه را از این مسئله دریافت کرده است.

این مسئول با تاکید براینکه صنعت چای برای کشاورزان باید درآمدزا باشد، خاطرنشان کرد: برنج و مرکبات در بخش کشاورزی نیازمند توجه است.

وی صنعت چای را نیازمند توجه ویژه مسئولان عنوان کرد و یادآور شد: صنعت چای از ابتدا یک بحث حاکمیتی بوده و باید حاکمیتی بماند.

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی صنعت چای را نیازمند ساماندهی مدیریت واحد دانست و اضافه کرد: تقویت واحدهای تولیدی موجب از بین رفتن بیکاری در جامعه می‌شود.

رهبری‌املشی به تعطیلی بزرگ‌ترین واحد ریسندگی املش با بیش از 700 نفر کارگر اشاره کرد و متذکر شد: جاده املش به شلمان به طول 7.5 کیلومتر از مصوبات دور نخست هیئت دولت به گیلان بوده و احداث آن به‌تازگی آغاز شده است.

این مسئول با بیان اینکه در مناطق ییلاقی املش محرومیت وجود دارد، تصریح کرد: امیدواریم سفرهای شهرستانی بتواند کارهای مانده از گذشته را ترمیم کند.

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی چای تولید شده در املش را بیش از دیگر شهرستان‌ها اعلام کرد و گفت: صنعت چای مورد کم‌توجهی قرار گرفته است.

وی در بن‌بست قرار گرفتن املش را از دیگر مشکلات این شهرستان نامید و اذعان داشت: املش باید راه ییلاقی داشته باشد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول