اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکلی جواهری قطعیت ندارد

معادلات تازه در رأس ورزش اصفهان

خبرگزاری فارس: در شرایطی که به نظر می‌رسید مدیرکلی جواهری در اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان قطعی شده، معادلات تازه‌ای در این حوزه رقم خورده است.

معادلات تازه در رأس ورزش اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اواخر هفته گذشته بود که در مجامع ورزشی استان اصفهان بحث معارفه مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به طور جدی مطرح شد.

این میان محمدرضا محمدجواهری که گزینه اصلی برعهده گرفتن مسئولیت مدیرکلی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان محسوب می‌شد، روز گذشته جلسه‌ای را با رسولی‌نژاد معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان برگزار کرد.

با این حال هنوز مدیرکلی جواهری قطعیت پیدا نکرده است و علاوه بر رشید خدابخش که هم‌چنان برای ادامه مسئولیت در اصفهان شانس دارد، دو گزینه دیگر نیز مدنظر قرار گرفته‌اند.

یکی از این گزینه‌ها افشین ملایی معاون امور توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان است که البته به نظر می‌رسد وی شانس کم‌تری نسبت به سایر گزینه‌ها داشته باشد.

ضرورت تایید گزینه مورد نظر از سوی استاندار اصفهان و حضور ملایی در تیم کاری خدابخش موجب شده تا شانس وی به مراتب کاهش پیدا کند.

قرار بود شب گذشته رسولی‌نژاد با وزیر ورزش درباره وضعیت مدیرکل آینده ورزش اصفهان گفت‌وگو کند، اما هنوز نتیجه‌ای از برگزار شدن یا نشدن این جلسه مخابره نشده است.

با این حال مشاور رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از تعیین تکلیف قطعی مدیرکل ورزش استان اصفهان طی چند روز آینده خبر داد.

نوری‌زاده با بیان اینکه وضعیت چند گزینه مورد بررسی قرار دارد، تاکید کرد: رسولی‌نژاد بر روی ادامه فعالیت رشید خدابخش نظر دارد اما نظر قطعی در این رابطه را وزیر ورزش و جوانان اعلام می‌کند.

از سوی دیگر نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نقش تعیین کنند‌ه‌ای در ارتباط با انتخاب مدیرکل جدید یا ادامه فعالیت مدیرکلی فعلی ورزش دارند و شب گذشته در این مورد مذاکراتی صورت گرفت.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول